Miesięcznik "BIZNES meble.pl" styczeń 2019

temat wydania X przestrzeñ snu 78 BIZNES meble.pl [ styczeñ 2019 I mponujące rozmachem garderoby można od wielu lat podziwiać na targach w Mediolanie, na ekspozy- cjach takich firm, jak Lema, Molteni & C, Poliform czy Porro – niekwestionowanych liderów w tym segmencie branży. W Polsce ta tendencja dopiero od niedawna jest zauważalna, a takie targi, jak „Meble Polska” i „Warsaw Home” stają się arenami prezentacji roz- wiązań marek Anegre, Raumplus czy Ernerst Rust. To, na co jeszcze do niedawna nie było miejsca czy funduszów, czyli gar- deroba – dopomina się o należne jej miejsce. NA ZACHODZIE BEZ ZMIAN W krajach Europy Zachodniej, ale również w Rosji, garde- roby nie są niczym niezwykłym. W Rosji te tradycje sięgają pa- nowania carów. 2 lata temu świat obiegła informacja, że inkru- stowana szafa, która była ozdobą Pałacu Zimowego za czasów cara Mikołaja II została wystawiona na sprzedaż za niebagatelną kwotę 98 tys. funtów. Garderoby doskonale sprawdzają się w Stanach Zjednoczo- nych. Według badań rynku, które przeprowadziła Freedonia Group, zapotrzebowanie na produkty do organizacji przestrze- Gdy kobieta mówi: Nie mam co na siebie włożyć! , a mężczyzna: Potrzebuję przestrzeni! , to znak, że w ich związku przyszedł czas na… garderobę z prawdziwego zdarzenia. Najbardziej kuszące są rozwiązania skrojone na miarę. Pozwólmy sobie więc na kobiece królestwa próżności i męskie romanse z przestrzenią. Garderoby haute couture A n n a S z y p u l s k a Garderoba„Elite”to projekt z oferty firmy GTV.W jego skład wchodzą kosze na ubrania o szerokości od 600 do 900 mm, a także szuflady na obuwie, wieszaki na spodnie, krawaty i paski oraz organizer na drobne elementy odzieży, takie jak biżuteria. Garderoba jest dostępna w dwóch kolorach – białym oraz antracytowym.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=