Miesięcznik "BIZNES meble.pl" październik 2018

wydarzenia X design paědziernik 2018 [ BIZNES meble.pl 67 Vincent Grégoire, dyrektor kreatywny dziaïu Lifestyle Department wbagencji NellyRodi Zakïócenia, które majÈ wpïyw na nasze codzienne ĝycie staïy siÚ tak gïÚbokie, ĝe stajemy obecnie wbobliczu ko- niecznoĂci dokonania zmian na wszystkich poziomach. Potrzebujemy nowych zasad, uczciwej etyki, innowacyjnych rozwiÈzañ dla alternatywnego wzrostu ibpraktyk konsumenckich. SÈ to naglÈce problemy spoïeczne, które nie mogÈ byÊ ignorowane. SzanujÈc naszych bliěnich ibnaturÚ, oszczÚdzajÈc zasoby naturalne, przekazujÈc wiedzÚ przyszïym pokoleniom, zwalczajÈc starzenie siÚ spoïeczeñstw, bo takie sÈ wyzwania XXI w., tworzymy nowÈ dynamikÚ, która ostatecznie przyniesie korzyĂci kaĝdemu zbnas. Odpowiedzialna produkcja wbcoraz wiÚkszym stopniu koncentru- je siÚ na producentach, rzemioĂle ibuczciwym handlu, wszystko to zbuwzglÚdnieniem upcyklingu. ¥wiadomoĂÊ ekologiczna opowiada siÚ za zrównowaĝonym rozwojem, alternatywnymi materiaïami ibwykorzystywaniem potencjaïu oceanu. RoĂnie popularnoĂÊ produktów wytwarzanych lokalnie, co wynika zbpotrzeby identyğka- cji. Konsumenci sÈ coraz lepiej wyksztaïceni. Ich oczekiwania dotyczÈce kupowanych produktów sÈ czynni- kiem decydujÈcym, ale teĝ ulegajÈ ciÈgïym zmianom. Konsumenci zastanawiajÈ siÚ nad swoimi zakupami, zdajÈ sobie sprawÚ, ĝe istniejÈ alternatywne ibmÈdrzejsze sposoby konsumowania. Wbdzisiejszych czasach marki stajÈ przed trudnymi wyzwaniami. Konsumenci oczekujÈ od nich aktualizacji oferty ibdostarczenia ja- snych odpowiedzi na pytania typu: kto wyprodukowaï ten produkt?, gdzie?, jak?, dlaczego?, zbczego? itp. Nazwa: ,,Maison & Objet 2018” Data: 7-11 września br. Organizator: SAFI Miejsce: Paris Nord Villeprinte Liczba wystawców: 3.112 firm Liczba zwiedzających: 76.502 osób Powierzchnia wystawiennicza: 250 tys. m 2 Data kolejnej edycji: 18-22 stycznia 2019 r. W tym roku Planika zapro- ponowała nowe rozwiązanie zabudowy auto- matycznego bio- kominka„Fireline Automatic3”, która w całości składała się ze szkła. Nadruk na taflach szkła pozwolił zobrazować od- wiedzającym, jak kominek może się wkompono- wać we wnętrze domu. Całości dopełniły stylo- we biokominki wolno stojące zaprezentowane jako oryginalny pomysł dekoracji każdej prze- strzeni. Podczas targów„Maison & Objet”Archiproducts przyznało marce Swallow’sTail wyróżnienie Design Selection 2018, wskazując ją jako przykład doskonałości, jakości i innowacji. Fot. Marek Swoboda. Marka Mardom Decor zaprezentowała cały wachlarz dostępnych produktów – od mini- malistycznych listew wykończeniowych, przez wzory ornamentacyjne, aż po elementy nowoczesne, dedykowane do stosowania z oświetleniem LED. Zainteresowaniem architek- tów cieszyły się zarówno ozdobne ramy w stylu angielskim, jak i futurystyczne, oryginalne konstrukcje wykonane z czarnych listew. Stoisko inspirowało do kreatywnego podejścia do tematyki sztukaterii i wykorzystywania jej na wiele różnych sposobów. Nowością, którą Sits zaprezentował we wrześniu w Paryżu był model„Karla”. ¥WIADOMO¥m ZMIAN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=