Miesięcznik "BIZNES meble.pl" październik 2018

paědziernik 2018 [ BIZNES meble.pl 83 advertorial X design P A T R O N A T zastosowania m.in . jako materiały budow- lane, zabawki czy biżuteria. Jako mecenas festiwalu Ceramika Pa- radyż zapewniła możliwość spotkania z gościem specjalnym, którymw tegorocz- nej edycji był Jaime Hayón. W spotkaniu z nim wzięła udział liczna grupa polskich projektantów, przedstawicieli mediów i osób zainteresowanych designem. Była to pierwsza wizyta Hayóna w Polsce, co jedynie potwierdza prestiż festiwalu jako jednego z najważniejszych wydarzeń po- święconych designowi w kraju i Europie. Czy jest jakaś szczególna grupa twórców, czy projektantów, którym poświęcacie specjalne miejsce? Ważnym aspektem naszej aktywności jest wsparcie dla designu i jego twórców. Szczególne wsparcie roztaczamy w tym kontekście nad młodymi projektantami, którzy dzięki takim wydarzeniom, jak Łódź Design Festival i konkurs make me! mają szansę zaprezentować swoje prace dużej publiczności, a dzięki zwycięstwu i otrzymanym środkom dalej rozwijać te projekty. Przykład tegorocznej laureatki, pani Małgorzaty Załuskiej, autorki protezy piersi dla kobiet po mastektomii, pokazuje, że design może być nie tylko piękny, lecz także funkcjonalny i zaangażowany spo- łecznie. Wciągu ostatnich 11 lat laureatami nagrody zostawali obiecujący polscy i za- graniczni twórcy, jak np. Jan Lutyk – twór- ca stolika „Ribbon” czy Jan Pfeifer – autor projektu „Instrument Miejski”. To najlepsze uzasadnienie dla wartości naszych działań na rzecz młodych projektantów. Ważną grupą z punktu widzenia pomo- stu między biznesem, nie tylko ceramicz- nym, a designem są projektanci wnętrz i architekci. Czy w tym zakresie firma prowadzi specjalne działania? Architekci i projektanci wnętrz towna- szej branży swego rodzaju influncerzy. Ich przekonanie do danej firmy, czy produktu najczęściej stanowi wiążącą rekomenda- cję dla ich klientów. Dlatego z myślą o tej grupie odbiorców tworzymy rozwiązania, które w przystępny i wygodny sposób pre- zentują nasze portfolio i możliwości tech- nologiczne. Przykładem takich działań jest uruchomiony na początku roku system projektowania przestrzennego BIM, oraz stworzenie miejsca spotkań z klientami i przestrzeni pracy dla architektów i pro- jektantóww naszymnowym salonie sprze- daży wWarszawie. Jak strategia biznesowa firmy, w której ważną rolę odgrywa szacunek dla kultu- ry i designu, znajduje odzwierciedlenie w portfolio produktów? Ceramika Paradyż ma w portfolio trzy submarki zróżnicowane pod wzglę- dem estetycznych oczekiwań klientów. Wszystkie bez wyjątku charakteryzują się najwyższą jakością wykonania i sta- rannym wzornictwem opracowywanym przez projektantów Ceramiki Paradyż. Jednak gdybym miał wprost powiedzieć, co je odróżnia, to byłby to chyba stopień gotowości do podejmowania odważnych, nowatorskich rozwiązań w zakresie urzą- dzania wnętrz. I tak, z myślą o zwolenni- kach tradycyjnych wnętrz powstała linia Paradyż Classica. Ci, którzy lubią otaczać się pięknymi przedmiotami oraz cenią so- bie nowoczesny design i solidność znajdą je wśród produktów z linii Paradyż. Z ko- lei miłośnicy wyrafinowanego, odważ- nego designu znajdą dla siebie produkty ceramiczne w portfolio marki Paradyż My Way. Gdzie Pan widzi ceramikę za kilka lat? Ceramika stereotypowo łączona z po- mieszczeniem łazienki, czy kuchni to już dziś przeszłość. Obecnie płytki ceramiczne z powodzeniem pod względem wyglądu, nie wspominając o funkcjonalności za- stępują deski podłogowe w korytarzu, na schodach czy w salonie. To nie koniec. Ceramika wychodzi także na ulicę. Z jed- nej strony jest to powrót do czasów, gdy w przestrzeni miejskiej polskich miast królowały mozaiki. Z drugiej strony uzna- nie dla śródziemnomorskich miasteczek ozdobionych ceramiką sprawia, że Polacy coraz chętniej będą wracać do tego mo- tywu. Tutaj postawię kropkę, ponieważ Ceramika Paradyż wkrótce zaprezentuje autorskie projekty mozaik w różnych mia- stach Polski. Gorąco zapraszam do śledze- nia naszych aktywności. d OD.NOWA wystawa Ceramiki Paradyż w ramach Łódź Design Festival 2017. 11 wystawa Ceramiki Paradyż w ramach Łódź Design Festival 2018. Jaime Hayon gość specjalny Łódź Design Festival 2018. Małgorzata Załuska zwyciężczyni nagrody głównej 50 tys. zł Paradyż Award w konkursie make me! 2018.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=