Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2017

INTERPRINT Polska Sp. zbo.o. | 95-035 Ozorków | Adamówek 37 Ab| tel. +48 42b714-09-00 fax:+48 42b714-09-99 | e-mail :binfo@interprint.pl osiągnąć działając z myślą o człowieku, jego realnych i prawdziwych potrzebach. W jednym z najciekawszych wystąpień weekendu festiwalowego, Maurizio Bur- rato wykorzystał technikę Up side down brand. Zachęcił do kompletnie niesza- blonowego myślenia, do wywrócenia do góry nogami obecnie obowiązujących, tradycyjnych sposobów postrzegania świata i działania w nim. Zachęcił też do Insubordinate brand, czyli świadomego i kreatywnego nieposłuszeństwa, robie- nia czegoś wbrew utartym schematom. Na ocalenie siebie w czasach transfor- macji pozwala też zastosowanie metody Unfriendly brand, co oznacza, że warto być szczerym i autentycznym w swoich relacjach i przekazach, mówić otwarcie co się myśli. Potwierdzeniem tego, że Interprint wspiera niezależne myślenie i swobodę wyrażania siebie są też inne aktywno- ści festiwalowe firmy. Formą wsparcia niezależnej kreatywności jest nagroda przyznana w konkursie „Make me!” Mag- dalenie Kucharskiej-Hadki za zestaw gli- nianych naczyń „Baltica”, wpisujących się w trend non-conform promowany przez Interprint na ŁDF. Zachowanie własnej unikalności jest szansą na odnalezienie się w czasach transformacji i efektywne w niej funkcjonowanie, o czym opowie- działa również interaktywna wystawa „Transform”, którą można było oglądać w Centrum Festiwalowym Art_Inkuba- tor. Co ciekawe, Interprint wykorzystu- jąc dekory, multimedia i proste artefakty – zdjęcia, słowa, lustra i grafiki, przed- stawił m.in . wszechobecną digitalizację, przemiany kulturowe, demograficzne i urbanizacyjne, dominującą i wciąż zwiększającą się rolę nowoczesnej tech- nologii, zmianę granic we współczesnym listopad 2017 [ BIZNES meble.pl 97 advertorial X design świecie i specyfikę nowej wspólnoty, która nie zatraca odrębności jednostki. Niekon- wencjonalna forma prezentacji spotkała się z żywym odbiorem festiwalowych gości. Zarówno starsi, jak i młodsi bawili się rozkładanymi meblami, które w za- mierzeniu miały pomóc zrozumieć trend co-everything. Składanie stolików i krze- sełek, a następnie chowanie ich w ścianę pomogło uświadomić sobie, jak różnie można wykorzystywać przestrzeń. Wiele osób robiło sobie również selfies w strefie de/materialised, udowadniając jak po- wszechna jest dziś digitalizacja. Ekspozy- cja stała się również sceną dodatkowego spotkania z Maurizio Burrato z bloge- rami. W kameralnym gronie pokazywał on zgromadzonym jak trendy transfor- macji znalazły odzwierciedlenie w naj- nowszych dekorach Interprint. Wystawa „Transform”, tak jak inne działania firmy, pozwoliła nazywać, rozróżnić i rozumieć powszechne zjawiska. To pierwszy krok do świadomej próby wyróżnienia się z tłumu. d

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=