Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2018

branĝa X targi 90 BIZNES meble.pl [ listopad 2018 P onad 460 wystawców z 36 krajów w pełni wykorzystało 85 tys. m² powierzchni wy- stawienniczej, by za- prezentować produkty i zasygnalizować gotowość do wprowadza- nia kolejnych innowacji. Liczba odwiedza- jących nieznacznie wzrosła w porównaniu z rokiem ubiegłym, dopisali w szczególno- ści goście zagraniczni i klienci indywidual- ni. Ranga targów ponownie wzrosła, decy- denci przybyli bowiem z ponad 60 krajów. Głównym celem wystawców targów M.O.W. 2018 było wzbudzenie pożądania konsumentów we wszystkich kanałach – zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i on-line, wizualnie i dotykowo, tak pod względem ceny, jak i jakości. Udana edy- cja pozwoliła targom wzmocnić swoją pozycję pod kątem zarówno koncepcji, jak i czasu oraz miejsca. Liczne zapytania i zapewnienia uczestnictwa w 2019 roku potwierdzają duże zainteresowanie wy- darzeniem, które nie ma sobie równych w Europie. We wrześniu br. odnotowano niewiel- ki wzrost liczby zarejestrowanych firm Pomimo niepokojących sygnaáów páynących z branĪy, wedáug organizatorów i uczestników M.O.W. tegoroczna edycja zakoĔczyáa siĊ sukcesem. Odbywające siĊ w dniach 16-20 wrzeĞnia br. targi sprzyjaáy prowadzeniu rozmów handlowych i podpisywaniu kontraktów. W Messezentrum Bad SalzuÀen panowaá optymistyczny nastrój, a wystawcom najwidoczniej nie zabrakáo odwagi, by wprowadzaü do najnowszych kolekcji innowacyjne rozwiązania. ZaskakujÈco inne M.O.W. M.O.W. 2018 Data: 16-20 września br. Miejsce: Bad Salzuflen, Niemcy Liczba wystawców: 462 firmy z 36 krajów Liczba odwiedzających: 5 tys. firm Powierzchnia wystawiennicza: 85 tys. m² Data następnej edycji: 15-19 września 2019 r. A n n a S z y p u l s k a Targi M.O.W. w Niemczech to ponad 80 tys. m² powierzch- ni wystawienniczej i odwiedzający z 60 krajów świata. Przedstawiciele firmy Lech Fabrics spędzili tam cztery intensywne dni. Oprócz prezentacji nowości marki Lech, zainaugurowany został projekt, który dotychczas utrzy- mywany był w tajemnicy. Nowa marka Select by Lech, bo o niej mowa, to prawdziwy przełom w historii firmy Lech i branży w ogóle. Idea marki opiera się na przekonaniu, że nic tak nie ubiera wnętrza, jak dobrze dobrane meble i tkaniny.W Lech Fabrics zaobserwowano, że istnieją pewne materiały, fasony i wzory, które opierają się krótko- trwałym, przemijającym modom.Tworząc markę Select, eksperci firmy Lech z pasją wyselekcjonowali różnorodne tkaniny i motywy, które łączy jedno – odzwierciedlają ponadczasowe trendy i nigdy nie wyjdą z mody. Po raz kolejny w targach meblowych M.O.W. w Bad Salzu- flen uczestniczyła firmaTelmex. Producent zaprezentował najnowsze sypialnie, które spotkały się z pozytywnym odbiorem zwiedzających ekspozycję. Klienci szukający nowych pomysłów, tym razem w propozycjach firmyTel- mex mogli znaleźć interesujące rozwiązania kolorystyczne i ciekawe wzornictwo mebli.Wiele biznesowych rozmów, które odbyły się podczas targów, pozytywnie wpłynie na dalszą współpracę z klientami.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=