Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2018
Od redakcji
|
4 |
F E L I E T O N Y
|
6 |
Umeblować deweloperski apartament
|
6 |
Wybrałeś polityka? Wybierz też pracownika, pracodawcę, windykatora!
|
8 |
R A P O R T
|
10 |
Na Zachodzie nie bez zmian. Przedstawiciele niemieckiego przemysłu meblarskiego są zdeterminowani, by odwrócić niekorzystne trendy rynkowe. Główne powody wzmożonej aktywności producentów to stagnacja w handlu meblami w kraju i poszukiwania nowych odbiorców, szczególnie poza UE.
|
10 |
B R A N Ż A
|
14 |
Wiadomości
|
14 |
Co o nas myślą nasi czytelnicy. W dniach od 3 sierpnia do 30 września redakcja miesięcznika „BIZNES meble.pl” przeprowadziła badania czytelnictwa.
|
18 |
Programowa promocja. Meble są naszym eksportowym hitem. Aby utrzymać ich dobrą passę na światowych rynkach lub sprawić, że będzie ona nawet jeszcze lepsza, trzeba inwestować nie tylko w samą produkcję i design, ale też w międzynarodową promocję polskich marek meblowych.
|
20 |
Go to Brand, czyli polskie meble za granicą. W unijnej perspektywie dla Polski na lata 2014-2020 branża meblarska została potraktowana wyjątkowo. Uznana została m.in. za jedną z Krajowych Inteligentnych Specjalizacji, co wiąże się z pieniędzmi na badania i rozwój. Ale jest również sektorem, któremu wsparcie z funduszy europejskich pomóc może w rozwoju firmy poprzez eksport.
|
22 |
Sen o Warszawie. Już po trzech edycjach, „Warsaw Home” to ważny punkt na targowej mapie Europy Środkowo-Wschodniej.
|
24 |
„ArchiDAY 2018” za nami. 4 dni, blisko 4 tys. gości, prawie 50 inspirujących wykładów i prelekcji, a także warsztaty, szkolenia, wystawy, pokazy i premiery. Tak w skrócie można opisać to, co działo się podczas tegorocznego „ArchiDAY”.
|
48 |
Naturalnie i profesjonalnie. Rozmowa z Januszem Cięciwa, wiceprezesem Zarządu Motionitalia.
|
50 |
„Drema” impulsem do inwestycji
|
54 |
Wartość czasu. Na targach „Furnica” i „SoFab” można było obejrzeć wiele wartościowych rozwiązań dedykowanych przemysłowi meblarskiemu. Obserwatorom nie umknęło jednak wrażenie mniejszej powierzchni wystawienniczej i refleksja o tym, co targom przyniosą przyszłe lata.
|
74 |
Zaskakująco inne M.O.W.
|
90 |
Zrównoważony rozwój na targach „Index”. Czy współczesna perspektywa, osadzona w dziedzictwie i kulturze oraz zrównoważony rozwój mają kluczowe znaczenie dla architektury regionu i architektury wnętrz?
|
94 |
Tkaniny na „Heimtextil Russia”. Spotkania producentów i dostawców z przedstawicielami sieci handlowych i hotelarskich, trendy dla domu i wnętrz kontraktowych zdominowały trzy targowe dni.
|
95 |
D E S I G N
|
96 |
Wiadomości
|
96 |
Londyńskie opowieści
|
100 |
Kreatywny hub. „100 % Design” to tylko jedno z wydarzeń w ramach London Design Festival, które definiuje pozycję stolicy Wielkiej Brytanii w świecie wzornictwa.
|
102 |
5 lat Projektowania mebli na WTD. Integralną częścią obchodów piątych urodzin kierunku Projektowanie mebli, prowadzonego na WTD Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, była wystawa prac studentów podczas targów „Drema”.
|
106 |
Trendy
|
108 |
Nowości
|
110 |
C H I L L O U T
|
112 |
Przez grzeczność nie zaprzeczę. Rozmowa z Arturem Wasążnikiem, dyrektorem ds. handlu i marketingu firmy Meble Marzenie i autorem powieści „Przemienienie”.
|
112 |
Galaktyczne „Warsaw Home”
|
116 |
Na 100% o designie. O czym dyskutowali topowi projektanci, zaproszeni na London Design Festival? Przede wszystkim o przyszłości światowego wzornictwa.
|
118 |
Felietony
|
120 |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=