Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2019
Od redakcji
|
4 |
F E L I E T O N Y
|
6 |
High Point
|
6 |
To tylko scenografia, czyli jak ośmieszyć własną markę?
|
8 |
Naczynia połączone
|
10 |
R A P O R T
|
14 |
Niższy tylko formaldehyd, nie eksport. Wejście w życie nowych, zaostrzonych norm dotyczących dopuszczalnej emisji formaldehydu z materiałów drewnopochodnych i mebli sprzedawanych na rynku niemieckim, budzi poważne obawy polskich eksporterów.
|
14 |
B R A N Ż A
|
20 |
Wiadomości
|
20 |
Podwójny jubileusz M.O.W.
|
26 |
Co o nas myślą nasi czytelnicy. W dniach od 1 sierpnia do 30 września redakcja miesięcznika „BIZNES meble.pl” przeprowadziła badania czytelnictwa. W badaniach wzięły udział 1.264 osoby.
|
30 |
Kierunek: Bliski Wschód. W dniach 17-19 września w Dubai World Trade Centre odbyły się targi „Index”, będące częścią Middle East Design and Hospitality Week.
|
31 |
Nowe rekordy i ciągłe innowacje. 44. edycja CIFF Shanghai, która odbyła się w dniach 8-11 września w National Exhibition and Convention Center (NECC) w Hongqiao, Szanghaj, zaowocowała z rekordową liczbą wystawców, odwiedzających i wydarzeń towarzyszących.
|
32 |
Trendy i gwiazdy na „Heimtextil Russia”. Międzynarodowe targi tkanin domowych, pokryć podłogowych i wyposażenia wnętrz „Heimtextil Russia”, które odbyły się w Moskwie w dniach 17-19 września zgromadziły w centrum targowo-wystawienniczym Crocus Expo 221 firm z 17 krajów.
|
34 |
„Warsaw Home” magnesem dla biznesu. Jeszcze rok temu targi „Warsaw Home”, które łączą formuły b2b i b2c, odwiedziło więcej klientów finalnych (67%) niż przedstawicieli branży (33%). W tym roku te proporcje odwróciły się.
|
36 |
„Drema” wobec wyzwań. Pomimo symptomów nadchodzącego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia popytu na rynku maszyn i urządzeń do obróbki drewna, „Drema” należy do czołówki światowych wydarzeń dla przemysłu drzewnego i branży meblarskiej.
|
64 |
Pomysł na bazę. Targi „Furnica” i „Sofab” skupiają firmy o potencjale dostarczania nowości rynkowych, które produkcję mebli czynią bardziej innowacyjną, prostszą, bardziej ekonomiczną. Tak też było w tym roku.
|
76 |
D E S I G N
|
83 |
Wiadomości – design
|
83 |
Inspirujący „archiDAY 2019”. 4 dni, ponad 60 wykładów, wywiadów, prelekcji, debat, a także warsztaty, szkolenia, wystawy i pokazy. Tak w skrócie można opisać to, co działo się podczas tegorocznego „archiDAY”.
|
88 |
Przyszłość wg IMM Cologne. Na wystawców i zwiedzających czekają odkrywcze idee i trendy, a także nowe wyobrażenia o domu, w którym warto żyć odpowiedzialnie.
|
89 |
W nowej przestrzeni. Nowością na tegorocznej edycji ,,Warsaw Home” była wystawa „Ideas”.
|
92 |
Lubimy wędrować w różne rejony designu. Rozmowa z Bartłomiejem Pawlakiem i Łukaszem Stawarskim.
|
94 |
Miasto dialogu
|
102 |
Ameryka na nowo odkryta. Prace najzdolniejszych projektantów z USA można było oglądać podczas wrześniowej odsłony paryskich targów, w przestrzeni „Rising Talent Awards”.
|
108 |
Trendy
|
114 |
Nowości
|
116 |
T E M A T W Y D A N I A • specjalne przeznaczenie
|
118 |
Długo i szczęśliwie
|
118 |
C H I L L O U T
|
122 |
Wielkie nazwiska, ważne spotkania. Rozmowy, które odbyły się podczas „Warsaw Home 2019” już przeszły do historii. Niewykluczone, że ich rezultatów można się spodziewać na przyszłorocznej edycji.
|
122 |
Felietony
|
124 |
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=