Miesięcznik "BIZNES meble.pl" grudzień 2018

r e k l a m a wiadomoĂci X branĝa SKĄD TAKIE ZAINTERESOWANIE tym wydarzeniem? Organizatorzy targów „Meble Polska” nie mają wątpliwości: po- znańska impreza to jedyne w Polsce targi meblowe, których termin mają zapisany w kalendarzu hurtowi dystrybutorzymebli na całym świecie. Dla nich wydarzenie to stanowi największą i najbardziej komplek- sową prezentację oferty polskiej branży meblarskiej. W edycji 2018 uczestniczyli przedstawiciele najważniejszych grup za- kupowych i sieci handlowych z prawie 60 krajów. Udział zwiedzających z zagranicy wyniósł aż 34%. Każdy, kto chce skutecznie handlować na zagranicznych rynkach meblami produ- kowanymi w Polsce, zwyczajnie musi u nas być. A ponieważ Polska jest czwartym eks- porterem mebli na świecie, nawet najważ- niejsi rynkowi gracze nie pozwalają sobie na nieobecność w Poznaniu – mówi Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”. Od kilku lat zespół organizujący targi „Meble Polska” koncentruje się na zapro- szeniu do Poznania kluczowych kupców meblowych z najważniejszych rynków, którzy dysponują największym poten- cjałem zakupowym. Dane z rejestracji potwierdzają, że działania te przynoszą efekty. Edycję 2019 odwiedzą przedsta- wiciele wielu zagranicznych grup za- kupowych i sieci salonów meblowych prawie ze wszystkich kontynentów. Poza dominującymi narodowościami zwie- dzających, jak Niemcy, Brytyjczycy, Czesi czy Litwini, wśród zarejestrowanych go- ści poznańskich kontraktacji meblowych są już także wiodący przedstawiciele z tak odległych rynków, jak Japonia, Chiny, Stany Zjednoczone, Zjednoczone Emira- ty Arabskie czy Kazachstan. Najważniejsi zwiedzający będą mogli korzystać ze spe- cjalnego serwisu, w ramach którego, poza bezpłatnym wstępem i wjazdem na targi oraz cateringiem, goście targowi mogą li- czyć na pomoc w organizacji przyjazdu, zakwaterowaniu, zaproszenie na wieczór branżowy i nieograniczony dostęp do strefy VIP zapewniającej komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję nie- zbędną przy prowadzeniu negocjacji biz- nesowych. Ekspozycja i tym razem zapowiada się imponująco. Powierzchnię ekspozycyjną na kolejnej edycji „Meble Polska” zarezer- wował już Black Red White, największy wystawca tego wydarzenia. Podobnie jak w poprzednim roku stoisko BRW zajmie 1,5 tys. m 2 . Obecność zapowiedzieli także wszyscy wiodący producenci mebli z Pol- ski zainteresowani rozwojem eksportu. Wśród firm zainteresowanych udziałem w przyszłorocznej edycji jest sporo pro- ducentów mebli, którzy po raz pierwszy będą w Poznaniu w charakterze wystawcy. W targach „Meble Polska” coraz częściej uczestniczą też firmy zagraniczne, które chcą w ten sposób dotrzeć do kupców meblowych z całego świata. Zaintereso- wanie udziałem wyrazili przedstawiciele producentów mebli z Białorusi, Ukrainy, Rosji i Rumunii. d Targi „Meble Polska” przyciÈgajÈ kupców zbcaïego Ăwiata Choć do targów„Meble Polska”, które odbędą się w Poznaniu od 12 do 15 marca 2019 r., pozostały jeszcze trzy miesiące, już ponad 10 tys. kupców meblowych z całego świata potwierdziło obecność w tych największych w Europie Środkowo-Wschodniej międzynarodowych kontraktacjach meblowych.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=