Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2018

targi X branĝa luty 2018 [ BIZNES meble.pl 43 Co będzie najlepsze? Satyna, bawełna, a może welwet?Taki wybór oferowała zwiedzającym firma Bergner Impex India. Fot. Jens Liebchen. Nowa kolekcja Ridex na 2018 rok to eksplozja odważnych wzorów geometrycznych, moc kontra- stu black&white oraz siła struktury i naturalnych splotów.W surowe betonowe lofty, w minimali- styczne przestrzenie znakomicie wpasowuje się kolekcja„Black&White”, w której dominują mocne kraty, romby czy hipnotyzujące zygzaki i meandry. Zdecydowanym akcentem kolorystycznym z pewnością będzie tkanina„Cube”, czyli przenikające się niczym w kalejdoskopie trójwymiarowe konstelacje geometrycznych kształtów.„Tribeca”i„Bukara”to delikatne pół-przezierne sploty o metalicznym połysku doskonale uzupełniające duże przeszklenia loftów. Stoisko firmy Dekoma. Miejskie oazy zieleni były jedną z propozycji „Theme Park”. Fot. Pietro Sutero. Tegoroczna edycja targów Heimtextil była dla nas wyjątkowa z kilku względów – nie tylko zaprezentowaliśmy premierowe kolekcje obu naszych marek, ale również zaprezentowali- śmy nową identyfikację wizualną marki Agmamito, a przede wszystkimmogliśmy razem z naszymi kontrahentami rozpocząć jubileuszowy, 30. rok działalności firmy. Wśród nowości szczególnym zainteresowaniem cieszyły się kolekcje „Arona” oraz „Lungo” – nowości pod metką Toccare. „Arona” to już druga kolekcja w naszej ofercie wyprodukowana z zastoso- waniem technologii Dual Strength, zwiększającej odporność skóry naturalnej na czynniki fizyczne i chemiczne. „Lungo” zaś poszerza linię tkanin łatwo czyszczących – powiedział Łukasz Ziółecki, sales director firmy Agmamito Group. Targi„Heimtextil”zgromadziły ogromną liczbę zwiedzających z różnych zakątków świata. Pik Collection gościło firmy z całej Europy oraz z krajów takich jak Emiraty Arabskie, RPA, Nigeria czy Indie.„Heimtextil”był doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych kolekcji, które cieszyły się szerokim zainteresowaniem. Najczęściej klienci poszukiwali tkanin przyjemnych w do- tyku, z apreturą. Preferencje odnośnie koloru były różne, choć wyraźnie dało się odczuć zainteresowanie kolorami natury, szarościami i wciąż modnymi pastelami. Zauważyliśmy, że liczba firm odwiedzających stoisko Pik Collection wzrasta. Co roku zwiększamy wynajmowaną powierzchnię, logo firmy Pik Collection jest coraz bardziej rozpoznawalne, co przynosi oczekiwane rezultaty – powiedziała Grażyna Konopka, import-export specialist Pik Collection. Fot. Messe Frankfurt, archiwum

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=