Miesięcznik "BIZNES meble.pl" marzec 2018

branĝa X targi 34 BIZNES meble.pl [ marzec 2018 Tegoroczna edycja Międzynarodowych Targów Mebli i WyposażeniaWnętrz„IMM Cologne”w niemieckiej Kolonii choć nie szokowała liczbami, nie biła kolejnych rekordów popularności, to na pewno usatysfakcjonowała odwiedzających. Było z jednej strony bogato, odważnie, a czasem nawet zaskakująco, z drugiej – pracowicie. Każdy załatwił tu własny interes – producenci i dystrybutorzy podpisywali kontrakty, architekci i projektanci zdefiniowali obecne i nowe trendy wzornicze, a rzesze zwiedzających zobaczyły nieprzebrane ilości pięknych mebli i pozostałych rzeczy do domu. TrochÚ biznesu, trochÚ DESIGNU B a r b a r a S o j k o Aranżacja ekspozycji Natuzzi Editions (Włochy) została pomyślana jako miks nowych produktów, które odzwierciedlają zmiany, jakie rozpoczęły się w firmie w ubiegłym roku. Główną rolę odegrały w niej modele sof„Trionfo”,„Astuzia”i„Bra- ma”, które łączą innowacyjną technologię z nową koncepcją modułową. Na targach „IMM Cologne” obecne było także Wydawnictwo meble.pl. Zwiedzający mogli wziąć przygotowane w języku angiel- skim wydanie specjalne mie- sięcznika„BIZNES meble.pl”. „Egon”(proj. Iratzoki i Lizaso, prod. Alki, Francja) to zestaw elementów zaprojektowanych z myślą o wyposażeniu nieformalnych przestrzeni w biurach.Tworzą go pufy i stoliki do kawy o różnych kształtach i wielkości, oraz system kanap i stolik boczny z regulację wysokości, idealny jako podparcie dla urządzeń cyfrowych. Fot. Mito.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=