Miesięcznik "BIZNES meble.pl" marzec 2018

f technologie X rozwiÈzania meblowe do maïych mieszkañ 76 BIZNES meble.pl [ marzec 2018 nowanym wnętrzu zależało nam na poka- zaniu najnowszych rozwiązań technolo- gicznych, które mają znaczący wpływ na funkcjonalność kuchni i jej użytkowanie, z drugiej zdecydowaliśmy się na klasyczną formę i stonowaną kolorystykę, aby pokazać ponadczasowość, minimalizm i aktualność – dodaje Marcin Fatyga autor projektu, CDO w firmie Rust. WTRENDZIE Firma Interprint od lat śledzi trendy z całego świata, mając na celu wyłonienie najciekawszych dekorów, które zawojują rynek meblarski i wyposażenia wnętrz. Nie inaczej będzie w tym roku, bowiem prezentowane w „Six Packu 2018” dekory, to zgrabne zestawienie materiałów o cie- płej, przytulnej konwencji, dla których przeciwwagę stanowią wzory ascetyczne i chłodne. Spójna kompozycja sześciu dekorów, które pomogą wykreować mod- ne, ale i ponadczasowe aranżacje wnętrz, to propozycja Interprint na 2018 rok. Inspiracją do stworzenia nowych wzo- rów była piękna i nieokiełznana natura, którą podano w czterech różnych inter- pretacjach. Bohaterami kolekcji zostały również chłodne materiały, zaczerpnięte prosto z wielkomiejskiej dżungli. Słynna kolekcja dekorów „Six Pack” to obietni- ca modnego i pięknego wnętrza. W tym roku znajdziemy w niej sześć bliskich sobie, a jednocześnie tak różnorodnych dekorów inspirowanych tym, co nas ota- cza, niezależnie od tego, czy mieszkamy w gwarnym i dusznymmieście, czy też na jego spokojnych peryferiach. „Delios” to Kuchnia z materiałów Pfleiderer w dekorze„Marmur Carrara”. Stół„Ingatorp”, IKEA. Białe wnętrze pomalowane farbą marki Jedynka. Produkty marki Imi-Beton mogą rozjaśniać wnętrza mieszkalne, jak też biura i przestrzenie outdoor. Świece„Fiskhet”, IKEA. Łazienka z produktami Hi-Macs marki LG Hausys. Jedna z najnow- szych propozycji ceramicznych od H&M.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=