Miesięcznik "BIZNES meble.pl" kwiecień 2018

od kulis X chillout kwiecieñ 2018 [ BIZNES meble.pl 133 Opr. Marek Hryniewicki, Fot.Tomasz Markowski Fleks uwalnia proporcje Od lewej: Regina Czarnik – Meble.pl, Robert Mieldziuk – Międzynarodowe Targi Poznańskie i Anna Żamojda – miesięcznik„BIZNES meble.pl ”. Jarosław Czarnik, prezes Meble.pl, właściciela marki Fleks, opowiadał o fabryce mebli na wymiar, w pełni zautomatyzowanej linii do jednostkowej produkcji mebli oraz unikalnym konfiguratorze on-line. Od lewej: Ryszard Mańczak – projektant i Marek Hryniewicki – miesięcznik„BIZNES meble.pl ”. Od lewej: Irena Dwornic- ka – Lectra Polska, Diana Nachiło – miesięcznik „BIZNES meble.pl ”i He- lene Kehren – Lectra. Tomasz Augu- styniak w bardzo sugestywny sposób opowiadał o różnych aspek- tach projektowych przy tworzeniu kolekcji Fleks. Przewodnie hasło nowej kolekcji to:„uwolnij proporcje”, co ma podkreślać, że meble Fleks to propozycja wyjścia poza utarte schematy. To także zaproszenie do samodzielne- go, twórczego precyzowania i kształtowania przez klienta swoich potrzeb wnętrzarskich. Projektant Tomasz Augustyniak nie ukrywał, że z punktu widzenia pro- jektowego stworzenie mebli marki Fleks było bardzo ciekawym, ale zarazem ogromnymwyzwaniem. Jak zaprojektować idealne proporcje, gdy każdy może je zmienić? Musieliśmy stworzyć bryły me- bli i przewidzieć, jak one będą funkcjonowały w innych propor- cjach – wyjaśniał. 7 marca podczas „Areny Design” wbPoznaniu zadebiutowaïa nowa marka meblarska –bFleks. WïaĂcicielem marki jest ğrma Meble.pl, abtwórcÈ –bTomasz Augustyniak, jeden zbnajbardziej cenionych polskich projektantów. Jeszcze przez oficjalnym rozpoczęciem prezenta- cji marki Fleks Tomasz Augustyniak udzielał pierwszych wywiadów.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=