Miesięcznik "BIZNES meble.pl" maj 2017

branĝa X wywiad 36 BIZNES meble.pl [ maj 2017 f N a tegorocznych tar- gach „Meble Polska” w Poznaniu firma Dig-Net pojawiła się w zupełnie nowej odsłonie... To prawda. Targi w Poznaniu były doskonałą okazją do zaprezentowania naszego nowego wizerunku. Nasze sto- isko odwiedziło w tym roku bardzo dużo gości i – co mnie cieszy – nowa odsłona naszej firmy została przez wszystkich bar- dzo pozytywnie odebrana. Mam nadzieję, że nasz przekaz był dla wszystkich jasny. Zależy nam na tym, by nasze meble, ich design oraz to, jak są prezentowane naj- lepiej określały nasz nowy wizerunek. By zapadały w pamięć, by mówiły same za siebie. Chcemy odpowiadać na potrzeby klientów, chcemy być dobrym partnerem biznesowym, chcemy dobrze wykonywać swoją pracę i mieć z niej satysfakcję oraz by jedno słowo – Lenart mieściło w sobie te wszystkie założenia. Nowe produkty są oczywiście jednym z najistotniejszych elementów naszego nowego wizerunku. Z założenia mają być proste, dostępne dla każdego, idealnie nadające się dla niewiel- kich, a wręcz ciasnych przestrzeni. Me- traż nie ma już większego znaczenia, bo dzięki naszym rozwiązaniom mała prze- strzeń również może być bardzo pojemna i funkcjonalna. Zanim jednak porozmawiamy o nowych produktach, a w tej materii zapewne będziesz miał wiele do powiedzenia, chciałbym jednak wrócić do poprzed- niego pytania i doprecyzować, wyjaśnić, na czym polegają zmiany towarzyszące nowej odsłonie firmy. Niektóre z nich, jak choćby nowe logo, już zauważyłem, o zmianie nazwy firmy też już wiem, ale co oprócz tego się zmienia? Zmiany, o których mówisz mógł- bym określić jako naturalną ewolucję w historii firmy. Od kilku lat przygoto- wywaliśmy się do tej przemiany. Pokazy- waliśmy się na targach, różnego rodzaju spotkaniach branżowych, a także w pu- blikacjach prasowych jako firma Dig-Net Lenart, co było zapowiedzią naszych dal- szych kroków. Chcieliśmy, aby to nazwi- sko było kojarzone z nazwą firmy Dig- -Net. Mam nadzieję, że klienci zareagują pozytywnie i zaakceptują te zmiany i że marka Lenart zapadnie w pamięć. My na pewno dołożymy wszelkich starań, aby tak było. Oczywiście zmiany, które zachodzą w naszej firmie nie wiążą się wyłącznie ze zmianą nazwy. Zapowiedź tego, czym jest marka Lenart można było zobaczyć w Poznaniu, kolejne odsłony już niebawem. Marka zapada w pamięć w dużej mie- rze przez sygnowane nią produkty. Fir- ma była do tej pory kojarzona przede wszystkim z segmentem mebli mło- dzieżowych, tymczasem na targach „Meble Polska” zaprezentowana została zdecydowanie szersza oferta – szaf, sy- pialni, jadalni, pokoi dziennych. Wy- daje mi się, że meble młodzieżowe są wręcz chyba w mniejszości. Meble młodzieżowe stanowią dużą część naszego portfolio produktowego, dlatego wielu klientom kojarzyliśmy się właśnie z tym typem mebli. Również po- przednia nazwa i logotyp były łączone przede wszystkim z ofertą mebli dla młod- szych użytkowników, mimo że od dawna mamy w ofercie meble do jadalni, salonu czy sypialni. Wraz z nową marką prezentu- jemy całkiem nowe kolekcje mebli, dedy- kowanych młodszym i starszym użytkow- nikom. Jesteśmy zadowoleni, że dla wielu klientów nazwa Lenart będzie kojarzyła się już nie tylko z meblami młodzieżowymi, ale z funkcjonalnymi meblami dostępnymi dla każdego. Z tymi meblami i z tymi rozwiązania- mi, o których powiedziałeś jesteście na targach obecni w dwóch miejscach: na „Meblach Polska” u siebie, na sto- isku i na „Arenie Design”, na wystawie projektów mebli zrealizowanych przez studentów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu w ramach PE-P. Z tego co pamiętam, to chyba nie był debiut firmy w PE-P?... Nie, nie, w Programie Edukacyjno- -Projektowym bierzemy udział już po raz drugi... ...Otóż to. I jak widzę – bo miałem już okazję być na wystawie PE-P – z do- brym skutkiem. Kilka studenckich pro- jektów zostało zrealizowanych, weszły w skład Waszej targowej oferty i mają szansę na wdrożenie. Z Kamilem Lenartem, dyrektorem zarzÈdzajÈcym ğrmy Lenart (dawniej: Dig-Net), rozmawia Marek Hryniewicki. WbUNIWERSALNO¥m NASZYCHMEBLI WRAZ ZbNOWk MARKk PREZENTUJEMY CA’KIEM NOWE KOLEKCJE MEBLI, DEDYKOWANYCH M’ODSZYM IbSTARSZYM U¿YTKOWNIKOM. JESTE¥MY ZADOWOLENI, ¿E DLA WIELU KLIENTÓW NAZWA LENART B}DZIE KOJARZY’A SI} JU¿ NIE TYLKO ZbMEBLAMI M’ODZIE¿OWYMI, ALE ZbFUNKCJONALNYMI MEBLAMI DOST}PNYMI DLA KA¿DEGO. Wierzymy

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=