Miesięcznik "BIZNES meble.pl" maj 2018

f C zy można powie- dzieć, że są Państwo najstarszą firmą w Polsce oferującą tkaniny meblowe? Możliwe, że tak właśnie jest. W tym roku świętujemy 30-lecie istnienia. Choć początkowo profil działalności firmy był nieco inny – tkaniny włączyliśmy do oferty nieco później, by po 4 latach zajmować się tyl- ko i wyłącznie tym asortymentem. Jak wyglądały początki firmy? Mój tato – Jacek Siekacz, jest sto- larzem. Firmę Agmamito założył 13 kwietnia 1988 roku. Początkowo produ- kował tralki, czyli dekoracyjne elemen- ty drewniane, głównie do zastosowania przy schodach i balustradach, z czasem zaczął produkować i drewniane ele- menty do mebli tapicerowanych. Tak właśnie nawiązał kontakty z belgijskimi i kanadyjskimi producentami tkanin. W roku 1993 podjął decyzję o prze- branżowieniu. To, ciekawe, bo większość prywatnych przedsiębiorstw powstawała trochę później, na początku lat 90. Można powiedzieć, że była to dość odważna decyzja, jak na 22-latka, ale tato zawsze taki był i jest. Czy są zasady, które w Agmamito Group przechodzą z pokolenia na po- kolenie? Pewne sprawy dzieją się naturalnie. Nie musimy ich nazywać w taki, czy inny sposób. Istnieją niepisane zasady i z góry określone priorytety. Co jest priorytetemw Agmamito Group? Może to zabrzmi banalnie, ale na- prawdę najważniejszy jest dla nas czło- wiek. Czyli klient i pracownik. O klien- ta dbamy oferując mu produkt, który nie tylko ładnie wygląda, ale również, a może przede wszystkim, sprawdza się w codziennym życiu i dzięki któremu może poczuć się swobodnie we własnym domu. O pracownika dbamy podczas każdego dnia pracy, zapewniając przyja- Z Tomaszem Siekaczem, Research Development Director ğrmy Agmamito Group, rozmawia Diana Nachiïo. ODWA¿NE DECYZJE, BEZPIECZNE TKANINY

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=