Miesięcznik "BIZNES meble.pl" czerwiec-lipiec 2020

119 od kulis • chillout biznes meble.pl | czerwiec-lipiec 2020 Domowe stylizacje nigdy wcześniej nie były tak popularne i dopracowane. Wygodne dresy stały się najbardziej poszukiwanym produktem ostatnich miesięcy. Być może funkcjonalność ubrania jako cecha będzie teraz najważniejszym atrybutem produktu – powiedziała. Aneta Wabińska zaznaczyła, że jest ciekawa, co się pojawi w modzie po tym okresie. Być może dresscody, które obo- wiązują dziś w niektórych firmach okażą się zbyt sztywne. Dopuszczalne staną się pewne kolory i formy stroju. Moim zda- niem, ludzie nadal będą chcieli się świet- nie ubierać. Być może bardziej zaczną sta- wiać na klasykę rozumianą jako wysoka jakość. Będą mieli szafy mniejsze, ale lep- sze – podkreśliła. Na pytania, jak będzie zatem wyglą- dał dress-code po pandemii
 i czy pro- fesjonalny wizerunek wciąż będzie miał wysoką wartość, Natalia Penar, odpowie- działa: Zdecydowanie tak. 
Profesjonalny wygląd (być może nieco bardziej uelastycz- niony), będzie wciąż obecny w kulturze biz- nesowej, z prostego powodu. Profesjonalny wizerunek wzmacnia wiarygodność biz- nesową, podkreśla kompetencje oraz sza- cunek dla współpracowników i partnerów biznesowych . Dodała również: Poza pro- fesjonalnym pozycjonowaniem swojego wi- zerunku w przestrzeni zawodowej, jest też istotny czynnik psychologiczny, który wy- daje się być silnym argumentem. Kiedy do- brze wyglądamy, naturalnie lepiej się też czujemy i zyskujemy też większe poczucie pewności siebie, przez co jesteśmy lepiej odbierani. 
Jednym słowem, ubrania mają moc i warto w kontekście biznesowym trak- tować je jako przydatne narzędzie i sprzy- mierzeńca, również w post pandemii . 
Anna Kafel i Katarzyna Malawska, założyciel- ki marki She !s, są zdania, że biznes sam w sobie w odniesieniu do mody nie zmie- nia się, muszą być zachowane pewne ka- nony i tak zwany dress code. Nadal nie jest dobrze widziana pognieciona i źle dobrana koszula podczas ważnych ne- gocjacji online. Są też obszary, gdzie mo- żemy sobie pozwolić na większą swobodę i zamiast garnituru założyć modną sukien- kę. Ważne jednak, aby była w odpowiednim kroju i z właściwej tkaniny. Nie powinna być na przykład prześwitująca, czy zbytnio ozdobna i koronkowa. Kierujmy się zasadą im prościej tym lepiej, gdyż klasyka będzie zawsze w modzie – podkreśliły założyciel- ki marki She !s. q

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=