NA WYMIAR 1/2020

56 na wymiar inspiracje // G dy rok temu specjaliści z agen- cji Sfera Group kończyli prze- prowadzać badanie wśród marketingowców z ponad 50 firm pro- dukujących elementy wyposażenia wnętrz, nie wiedzieli jeszcze, jak inny będzie ten nadchodzący rok. Projekt badawczy zakończył się opublikowa- niem raportu, opisującego narzędzia i kanały komunikacji, które będą naj- skuteczniejsze w dotarciu do konsu- mentów w 2020 r. Zdaniem 77% badanych marke- tingowców najważniejszy obszar ko- munikacji w 2020 r. to media spo- łecznościowe. Niemniej ważna jest współpraca z projektantami i archi- tektami wnętrz (66%) oraz prowadze- nie systematycznych działań z zakresu content marketingu (49%). Liczna gru- Od inspiracji do informacji Tak jak przechodząc przez showroomy, które zostały otwarte w ostatnich 12 miesiącach, zdobywa się wiedzę o produktach, tak wiedzę o rynku i ciekawych realizacjach można czerpać zaglądając na webinary. Jeszcze rok temu nikt się tego nie spodziewał. Anna Szypulska Aby dostosować wnętrze do obecnych realiów, słowo-klucz showroomu Nowego Stylu, który powstał we Wrocławiu, to multifunkcjonalność. To miejsce spełnia nie tylko funkcje ekspozycyjne – tworzy także atmosferę sprzyjającą twórczej, swobodnej pracy. Showroom jest odpowiedzią na aktualne potrzeby. Nagła zmiana na pracę z domu, niedostosowanego do trybu home office, dla wielu osób w dalszej perspektywie była ciężkim doświadczeniem. W praktyce oznacza to przestrzeń, którą łatwo można przearanżować, bez potrzeby budowania nowych ścian czy innych gruntownych zmian. Spełnia ona różne potrzeby swoich użytkowników, sprzyjając koncentracji i komunikacji, inspirując i zapewniając wysoki komfort ergonomiczny. Aby to osiągnąć, Nowy Styl zadbał o akustykę wnętrz, przyjazne kolory, przyjemny zapach, odpowiednią ilość światła, dużo zieleni i nienarzucające się dekoracje. Nie zabrakło także biurek elektrycznych, miejsc luźnych i bardziej formalnych spotkań oraz oczywiście – wygodnych krzeseł.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=