Miesięcznik "BIZNES meble.pl" styczeń 2017

targi X branĝa styczeñ 2017 [ BIZNES meble.pl 43 Odwiedzający stoiskoTD Komandor mieli możliwość poznania nowo- ści produktowych firmy.W Moskwie zaprezentowano nową kolekcję luster dekoracyjnych i szyb lakierowanych z ofertyTD Komandor w Rosji. Produkty te tworzą eleganckie połączenie z płytami firmy Egger, a przede wszystkim są idealnym wypełnieniem systemów aluminiowych i stalowych Komandor. Prawdziwym hitem stoiska targowego stały się„Aksamitne drzwi”, wykonane w aluminiowych systemach„Agat”i„Lazuryt”, z innowacyjnym pokryciem„SoftTouch” i płytą„Perfect Sense”firmy Egger. Interesujące okazały się wielo- funkcyjne, wysuwane akcesoria, przyciągnęły uwagę potencjalnych partnerów handlowych. Akcesoria są nowoczesne, a dzięki szerokiej i zróżnicowanej cenowo ofercie, a także walorom estetycznym, wzbudzają zainteresowanie klientów. Nieskończenie wiele możliwości do mebli bez uchwytów – to motto, które przyświecało firmie Blum podczas targów „Mebel”w Moskwie. Na ok. 300 m 2 odwiedzający mieli możliwość poznania nowości produktowych. Jedną z nich był „ClipTop Blumotion”w kolorze czarnego onyxu. Inna propozycja firmy Blum to „Tip-On Blumotion”, który łączy zalety mechanicznego wspomagania otwierania „Tip-On”, ze sprawdzonym systemem hamowania„Blumotion”, który dba o ciche i delikatne zamykanie – całkowicie me- chaniczne. Podczas targów na firmowym stoisku można było nie tylko przekonać się jak działa„Tip-On Blumotion”, zastoso- wany w szufladach„Tandembox”, ale też odbyć szkolenia w zakresie montażu tego systemu.W Moskwie zaprezentowano też aplikację dla montażystów„Easy Assembly”, która zawiera odpowiedzi na pytania dotyczące montażu, np. pewnego osadzania i dokładnej regulacji okuć Blum. Interaktywne systemy takie, jak rzeczywistość rozszerzona (Augmented Reality), ułatwiają ustalanie pozycji okucia i jego regulację. Fot. Anton Galkin. Dla Grupy Hornschuch targi„Mebel”są miejscem spotkań branży meblarskiej, okazją do prowadzenia biznesowych rozmów i wymiany doświadzeń. Jeden z flagowych produktów firmy Grass – kubistyczny system szuflad„Vionaro”. Impress Decor zaprezentował nowości na 80 m 2 . Po raz kolejny najlepiej przyjęte zostały dekory reprezentujące globalne trendy, będące nowościami nie tylko na rynku rosyjskim. Zdecydowanym numerem jeden był„Dąb Bunratty”, wyróżniający się delikatnymi, wąskimi pęknięciami. Realistycznie odwzorowane drewno dębowe uzupełniał„Cement”. Dekor został doceniony przez odwiedzających targi ze względu na wszechstronność zastosowań i możliwość łatwego łączenia, zwłaszcza z„Dębem Bunratty”.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=