Miesięcznik "BIZNES meble.pl" październik 2015

produkt X meble specjalistyczne 118 BIZNES meble.pl [ paědziernik 2015 LICZBA ZAREJESTROWANYCH PODMIOTÓW WbKATEGORII FRYZJERSTWO IbPOZOSTA’E ZABIEGI KOSMETYCZNE (PKD 9602Z) 03-2015 IV kw. 2014 IV kw. 2013 IV kw. 2012 IV kw. 2011 IV kw. 2010 DolnoĂlÈskie 5235 5321 5058 4895 4906 4922 Kujawsko-pomorskie 3193 3250 3133 3007 2986 2991 Lubelskie 2957 2979 2773 2745 2726 2774 Lubuskie 2057 2076 2009 1965 1957 1998 ’ódzkie 4160 4215 4073 4000 3964 4005 Maïopolskie 5423 5494 5172 5051 4941 4934 Mazowieckie 10536 10622 10003 9704 9646 9870 Opolskie 1554 1566 1460 1403 1395 1399 Podkarpackie 2861 2888 2657 2545 2508 2514 Podlaskie 2011 2033 1900 1854 1805 1750 Pomorskie 3980 4034 3746 3686 3733 3781 ¥lÈskie 7514 7557 7239 7184 7021 7091 ¥wiÚtokrzyskie 1749 1789 1711 1647 1631 1632 Warmiñsko-mazurskie 2156 2189 2047 1986 1965 2002 Wielkopolskie 6805 6954 6573 6423 6453 6485 Zachodniopomorskie 3547 3602 3394 3290 3320 3483 Ogóïem Polska 65739 66569 62948 61385 60957 61631 ½ródïo: Gïówny UrzÈd Statystyczny. P roducentów i dystrybutorów mebli fryzjerskich poprosiliśmy o wskazanie wiodących trendów w tym segmencie. Okazuje się, że – pomijając spe- cjalistyczny charakter tego asortymentu – są one podobne jak w przypadku innych rodzajówmebli. Obecnie największym powodzeniem nadal cieszą się produk- ty o nowoczesnym wyglądzie i funkcjach – mówi Artur Cyzman z firmy Polwell. – Nowoczesność przekłada się chociażby na funkcję masażu, która coraz częściej jest montowana wmyjniach fryzjerskich. Meble są produkowane z nowoczesnych materiałów takich, jak chrom, obicia skóropodobne czy stal galwanizowana. Dodatkowo, ciekawostką branżową jest fakt, iż aktualnie swój renesans przeżywają tzw. „Barber Shop’s”, których jednym z pod- stawowych elementów jest klasyczny, solidny fotel do golenia, po- siadający specjalistyczne funkcje. Co do kolorystyki, to również niezmiennie największym powodzeniem cieszą się meble wyko- nane w czarnym i innych ciemnych kolorach tapicerek. Magdalena Wojtysiak, projektant wnętrz w firmie Ayala, zauważa, że wybierając meble fryzjerzy zwracają uwagę przede wszystkim na komfort klientów i swojej pracy. Dla wielu z nich funkcjonalność, wygoda i precyzja wykonania są najważniejsze, ponieważ meble to również ich narzędzie pracy, które ma słu- Jak wynika z danych Głównego Urzędu Statystycznego w Polsce jest zarejestrowanych ok. 66 tys. podmiotów deklarujących działalność w kategorii „Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne”. I choć dane z marca pokazują, że ich liczba nieco spadła w porównaniu do końca ub.r. i tak dynamika rozwoju tego sektora w latach 2011-2014 robi spore wrażenie. 66 TYSI}CY POTENCJALNYCH KLIENTÓW A n n a Ż a m o j d a Aktualnie renesans przeżywają tzw.„Barber Shop’s”. Idąc naprzeciw oczekiwaniom rynku sieć sprzedaży Fale Loki Koki również wprowadziła do oferty kilka typów specjalistycz- nych foteli i kompleksowego wyposażenia takich lokali. Do najciekawszych pozycji w tym asortymencie należy fotel„New Mister”włoskiej marki Beuaty Star. Jego klasyczny wygląd i wysoka funkcjonalność sprawiają, że jest to zdecydowanie jedna z najlepszych propozycji tego typu. Fotel został wyposażony w solidną podstawę z podnóżkiem, posia- dającą możliwość podnoszenia do 130 cm. Dodatkowo, model wyposażono w regulację pochylenia fotela, co jest niezbędne przy pielęgnacji zarostu na twarzy. „Diamond”(prod. Beauty Star, dystr. Polwell) to najnowsza myjnia fryzjerska typu „Access”. Jej ergonomiczny kształt i mechanizm płynnej regulacji wysokości znacznie zapobiegają zmęczeniu oraz zapewniają komfort pracy stylisty. Myjnia jest dostępna w kilku konfiguracjach m.in.„Relax”(sterowany elektrycznie podnóżek) i„Massage” (masaż rolkowy). Dodatkowo, każda konfiguracja może być wyprodukowana w wersji „Slim”o zmniejszonych gabarytach, specjalnie dla salonów o małej powierzchni użytkowej. Fotele zostały zaprojektowane dla tych, którzy oczekują zaawansowanych rozwiązań technicznych i ponadczasowego designu.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=