Miesięcznik "BIZNES meble.pl" październik 2017

Oprócz wielu powracających wystawców z poprzed- nich lat, zaobserwowano wyraźny wzrost zainteresowa- nia styczniową edycją ze strony wystawców z Europy Wschodniej i Południowo-Wschodniej, szczególnie z Polski, Grecji i Turcji. Rynek w Niemczech cenią rów- nież firmy meblowe z południa Europy. Odnotowano dwucyfrowy wzrost wystawców z Włoch, Hiszpanii i Portugalii. Poza tym udało się poprawić statystyki od- nośnie firm z USA, które pojawią się w Kolonii. Łącznie organizatorzy spodziewają się ponad 1,2 tys. wystawców, z czego ponad 70% z zagranicy. Przedstawiciele Koelnmesse poinformowali przybyłych do Hagi dziennikarzy, że aktualnie około 8%mebli sprzeda- je się za pośrednictwem platform internetowych. Rosnące znaczenie tych platform i postępująca cyfryzacja, nie po- zostają bez znaczenia dla organizatorów „IMM Cologne”, którzy muszą odpowiednio dostosować koncepcję targów. Decydujące są kontakty biznesowe, które generują kon- trakty, w przyszłości targi ,,IMM Cologne” będą w jeszcze większym stopniu korzystać z możliwości, które stwarza cyfryzacja. Po transatlantyckiej podróży z „Das Haus 2017” pro- jektu Todda Brachera, powracamy do Europy, a dokład- nie do Pragi, czyli kolebki doskonałych wyrobów ze szkła. W 2018 r. Lucie Koldova, gość honorowy ,,Das Haus”, skon- centruje się na oświetleniu, podkreślając jego znaczenie w kreowaniu wnętrza. Wydaje się, że „IMM Cologne” zwiastuje bardzo dobry rok na ryn- ku mebli. Zarezerwowane przez wystawców powierzchnie przekro- czyły wszystkie oczekiwań organi- zatorów przyszłorocznych targów w Kolonii. d r e k l a m a Fot. Koelnmesse. Lucie Koldova, gość honorowy ,,Das Haus 2018”. Fragment ekspozycji firmyVitra z tegorocznej edycji ,,IMM Cologne”. www.ostermann.eu Rudolf Ostermann GmbH 7HO %H]SĬDWQD LQIROLQLD sales.pl@ostermann.eu 6HUZLV ERJDW\ Z\EyU V]\ENRŁú 1D ZV]\VWNLFK URJDFK L NUDZċG]LDFK Ostermann VSHFMDOLVWD RG REU]HŞ\ 2VWHUPDQQ RIHUXMH GRSDVRZDQLD REU]HŞ\ GR SRQDG SURGXFHQWyZ SĬ\W MXŞ RG P

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=