Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2020

listopad 2020 2 spis treści biznesmeble.pl • listopad 2020 nr 11 (121) 4. Od redakcji FELIETONY 6. High Point – Mamy To! 7. Najdroższe słowo świata 8. Zobaczyć człowieka zamiast cyfr RAPORT 10. Musimy nauczyć się żyć z wirusem Firma B+R Studio szacuje tegoroczną wartość produkcji sprzedanej na 52,791 mld zł, co – wobec 51,756 mld zł rok temu – oznacza wzrost o 2%. 16. Tak jak zaskoczył nas wzrost zamówień, tak zaskoczyć może jego wyhamowanie Rozmowa z Łukaszem Bąkowskim, dyrektorem operacyjnym w Fabryce Mebli Gala Collezione. BRANŻA 20. Wiadomości 26. Czytelnicy o nas Jak co roku w sierpniu i wrześniu redakcja miesięcznika „BIZNES.meble.pl” przeprowadzi- ła badania czytelnictwa. 28. „Drema” w nowych okolicznościach 36. Cyfryzacja staje się koniecznością Rozmowa z Mateuszem Bąkałą, Bartkiem Narzelskim, i Kamilem Pączkowskim z firmy dys.studio. 44. Targi w erze (post)covidowej Jak na skutek pandemii koronawirusa zmie- niło się i jak się jeszcze zmieni meblarstwo w Polsce i na świecie? To pytanie zadajemy przedstawicielom branży meblarskiej, a odpo- wiedzi przedstawimy na łamach miesięcznika „BIZNES.meble.pl”. W tym wydaniu – Józef Szyszka, dyrektor targów „Meble Polska”. 48. M.O.W. 2020 z wynikiem pozytywnym 51. Komu zależy na dezinformacji? Helmut „Max” Merkel, redaktor naczelny „Möbelmarkt”, ma nadzieję, że dyskusja na temat nadchodzących targów w Kolonii będzie w pozostałych miesiącach bardziej obiektywna i poważna. 64 76 16

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=