Miesięcznik "BIZNES meble.pl" grudzień 2017

branĝa X wywiad f 32 BIZNES meble.pl [ grudzieñ 2017 rozwój sieci sprzedaży internetowej. Mogę zdradzić, że na początku 2018 r. Max Kuchnie ruszy z konceptem „Cała kuchnia w jednymmiejscu”. Nowy rok będzie rów- nież czasem rozwoju oferty i sieci sprzeda- ży marki Verle Küchen. Jednym z priorytetów firmy jest to, by klienci mieli możliwość urządzenia kuch- ni kompleksowo, właśnie na tym skupia się wspomniana przez Panią koncepcja ,,Cała kuchnia w jednym miejscu”? Na jakim etapie jest jej realizacja? Koncepcja „Cała kuchnia w jednym miejscu” obecna jest w sieci Max Kuch- nie od pewnego czasu, jednak w tym roku zintensyfikowaliśmy prace nad rozwojem projektu. Jego nowa odsłona zaprezento- wana została naszym klientom podczas tegorocznych targów ,,Max Expo” w Kar- paczu – największymw Polsce wydarzeniu w branży kuchennej, sprzętu AGD, RTV, IT. Obecnie wciąż trwają prace nad projek- tem. O szczegółach dotyczących partne- rów konceptu i regulacji z nim związanych poinformujemy na początku roku 2018, gdy tylko pojawi się on na rynku. Zasięg sieci Max Kuchnie cały czas wzra- sta. Istnieje ona na rynku od 2013 r., a w ciągu zaledwie 3 lat przyłączyło się do niej ponad 300 salonów mebli kuchen- nych z całej Polski. W jaki sposób są do- bierane studia, które przystępują do sieci i ile podmiotów skupia ona w tej chwili? W sieci Max Kuchnie funkcjonuje 300 studiów. Jesteśmy najszybciej rozwijają- cą się siecią salonów mebli kuchennych i sprzętu AGD w Polsce. Współpracujemy ze starannie dobieranymi projektantami i producentami, dzięki czemu dostarcza- my klientom produkty bardzo wysokiej ja- kości. Do sieci przystąpić mogą wyłącznie studia, które spełniają określone standardy. Mowa tutaj zarówno o jakości usług, wy- korzystywanych materiałów, standardach ekspozycyjnych, odpowiednim obrando- waniu oraz atrakcyjnej lokalizacji. Chcemy tym samym utrzymać dobrą opinię o mar- ce, co jest dla nas bardzo istotnym celem. Studia otrzymują od nas dedykowanego opiekuna, atrakcyjne warunki handlowe, ogólnopolską promocję oraz wsparcie marketingowe – wkładamy wiele pracy i inwestujemy w każdego partnera, ocze- kujemy więc odpowiedniej jakości usług oferowanych przez firmę należącą do sieci Max Kuchnie. Czy wprowadzenie ograniczeń w handlu w niedziele będzie miało wpływ na funk- cjonowanie sieci Max Kuchni lub Max Elektro? Wprowadzenie tych ograniczeń nie będzie miało znaczenia dla żadnej z sieci. Większość studiów Max Kuch- nie i sklepów Max Elektro nie otwiera swoich lokali w niedziele. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale są one na tyle marginalne, że nie wpłynie to na obroty handlowe naszych sieci. W ub.r. zorganizowaliście Państwo „Max Kuchnie Design Days” w Kołobrzegu, w tym roku „Max Expo” wKarpaczu. Czy tego typu wydarzenia już na stałe wpiszą się w kalendarz targowy? Z jakich wzglę- dów ich organizacja jest dla Państwa istotna? Targi to jedno z ważniejszych wy- darzeń w naszym kalendarzu. Jest to ogromne przedsięwzięcie, przy którego organizacji pracuje sztab ludzi. Trzecie, zorganizowane w tym roku targi ,,Max Expo” były wyjątkowe. Po raz pierwszy połączyliśmy wydarzenie poświęcone klientom Max Elektro i Max Kuchnie w jedną imprezę. W takiej formule, w jed- nym miejscu, mogli spotkać się produ- cenci i dostawcy urządzeń domowych z przedstawicielami studiów kuchennych i stacjonarnych sklepów AGD, RTV, IT. Z roku na rok powiększa się liczba do- stawców. W trakcie trwającej dwa dni te- gorocznej edycji, w Karpaczu pojawiło się 1,2 tys. osób, nie licząc obsługi technicz- nej i zaplecza logistycznego. Swoją ofertę zaprezentowało 63 wystawców, co plasuje Galicję Tomaszek w gronie organizatorów najważniejszych imprez roku, biorąc pod uwagę i branże, i marki w nich uczest- niczące. Zdecydowaliśmy się kontynu- ować tę formułę. Jako firma o rodzinnym charakterze dbamy o kontakt z naszymi klientami – tego typu spotkania ocieplają nasz wizerunek i przyczyniają się do bu- dowania partnerskich relacji. Najnowsza marka w portfolio firmy Ga- licja Tomaszek to Verle Küchen. Czym się ona wyróżnia i co zadecydowało o jej wprowadzeniu na polski rynek? Verle Küchen tworzymy od podstaw, począwszy do brandingu, po mechani- zmy handlowo-marketingowe. Marka ta to odpowiedź na potrzeby polskich klien- tów, którzy szukają wysokiej klasy mebli kuchennych, są zainteresowani nowo- czesnym designem, a równocześnie chcą mieć dostęp do produktów w rozsądnych cenach. Niemieckiej jakości meble ku- chenne to certyfikowane zabudowy two- rzone zgodnie ze współcześnie panujący- mi trendami. Cała oferta wykonywana jest z największą precyzją, a wysoki stopień automatyzacji produkcji gwarantuje utrzy- manie standardów jakości na wysokimpo- ziomie. W tworzonej przez nas sieci sprze- daży gwarantujemy również kompleksowe podejście do obsługi, zarówno względem klientów, jak i partnerów biznesowych. Współpracującym z nami studiom ku- chennym zapewniamy szkolenia, opiekę handlową i wsparcie marketingowe. Każdy klient jest dla nas tak samo ważny. Otrzy- muje więc pulę standardowych działań, takich jak pakiety otwarciowe, materiały drukowane, ogólnopolską reklamę w me- diach społecznościowych, wprasie branżo- wej, portalach internetowych. Ogromnie cenne jest także strategiczne partnerstwo, jakie Verle Küchen zyskało ze strony mar- ki Siemens, wysoko cenionej na naszym rynku. Rok 2017 właśnie się kończy. Jaki to był czas dla Pani i dla firmy Galicja Toma- szek? Był to intensywny rok, wypełniony pracą, ale też budującymi sukcesami. Wy- różniona została marka Max Kuchnie, bowiem właśnie za jej rozwój otrzymałam tytuł Człowieka roku branży meblarskiej. Na konto Kernau również spłynęło kilka nagród, między innymi Odkrycie Roku, czy Home Zone. Tak ważne dla nas targi „Max Expo” spotkały się z pozytywnym odbiorem w branży – pisało o nas wiele biznesowych tytułów. Jesteśmy więc za- uważalni, nasze starania są doceniane, jest to bardzo motywujące. Oczywiście, jak to pod koniec każdego roku, podsumowu- jemy to, co przyniosły nam wcześniejsze miesiące. Dzięki temu łatwiej będziemy mogli zaplanować działania na rok 2018. Dziękuję za rozmowę. WSPӒPRACUJEMY ZE STARANNIE DOBIERANYMI PROJEKTANTAMI IbPRODUCENTAMI, DZI}KI CZEMU DOSTARCZAMY KLIENTOM PRODUKTY BARDZO WYSOKIEJ JAKO¥CI. DO SIECI PRZYSTkPIm MOGk WY’kCZNIE STUDIA, KTÓRE SPE’NIAJk OKRE¥LONE STANDARDY. MOWA TUTAJ ZARÓWNO ObJAKO¥CI US’UG, WYKORZYSTYWANYCH MATERIA’ÓW, STANDARDACH EKSPOZYCYJNYCH, ODPOWIEDNIM OBRANDOWANIU ORAZ ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=