Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

targi X branĝa luty 2019 [ BIZNES meble.pl 103 20 40 60 80 100 120 2016 2017 2018 Powierzchnia (tys. m 2 ) Liczba zwiedzających (tys.) Powierzchnia Liczba zwiedzających 20 32 44 56 68 80 Liczba wystawców 400 623 300 TARGI „WARSAW HOME” 2016-2018 ziomie i przyciągnąć na nie architektów, projektantów oraz dekoratorów wnętrz. Przedstawiciele branż meblarskiej i sek- tora wyposażenia wnętrz – zgodnie oce- niali wtedy imprezę jako udaną. Teraz, po trzech edycjach, pewne jest to, że „Warsaw Home” zajmuje ważne miejsce na targo- wej mapie Europy Środkowo-Wschod- niej. Podczas ubiegłorocznej odsłony swoją ofertę zaprezentowali producenci i dystrybutorzy z branż meblarskiej, wy- posażenia wnętrz, wykończeniowej oraz dodatków – w pięciu halach, odpowiada- jących pięciu strefom tematycznym: Se- lected Design, Furniture, Deco, Kitchen & Dining oraz Interior Finish. Na trzeciej edycji WarsawHome pojawiło się 623 wy- stawców, w tym 119 z zagranicy. Ekspozy- cje odwiedziło 67.325 osób z 65 krajów, z czego 22.223 to profesjonaliści (29% z zagranicy), m.in . architekci i dystry- butorzy. Dla przypomnienia – w 2017 r. wydarzenie odbywało się w trzech halach, podczas gdy w ub.r. wystawcy zajęli ich już pięć, a łączna powierzchnia wysta- wiennicza wyniosła ponad 120 tys. m 2 . d Firma Comforty, po raz pierwszy w gronie wystawców targów w Polsce, zaprosiła odwiedzających ,,Warsaw Home 2017”na polską premierę swoich nowości. Na pierwszym planie sofa i fotele„Ume”(proj. Maja Ganszyniec, 2016 r.). Podczas ubiegłorocznej edycji„Warsaw Home”Profim zaprezentował się w zupełnie nowej odsłonie – Home Edition. Odwiedzający stoisko mieli okazję zobaczyć m.in . premierową rodzinę mebli soft seatingowych„Chic Lounge”, którą z myślą o przestrzeniach domowych zaprojektował Christophe Pillet. Najbardziej spektakularny debiut na targach „Warsaw Home 2018”należał do marki Nurt.Wspólne przedsięwzięcie projektantki Mai Ganszyniec i mistrza rzemiosła Bogusława Lisa przypadło do gustu wielu osobom.Wysmakowana prezentacja produktów, spójna z ideą marki, okazała się jedną z najciekawszych w Nadarzynie. W październiku ub.r. na stoisku firmy Fameg, zaprojektowanym przez duet Pawlak & Stawarski i uznanym za najlepsze w kategorii Selected Design, pojawiły się (od le- wej): seria uniwersalnych krzeseł„Nopp”, proj. Buck. Studio, seria siedzisk„Hips” oraz kolekcja„Arch”, proj. Pawlak & Stawarski. Dla firmy Lech ubiegło- roczne targi„Warsaw Home”były przede wszyst- kim debiutem marki Select by Lech.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=