Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

branĝa X targi 108 BIZNES meble.pl [ luty 2019 M.O.W. dostarcza pozytywnych impulsów W ostatnich latach M.O.W. odnotowuje systematyczny wzrost wystawców, w gronie których firmy z Polski plasują się tuż za niemieckimi producentami. Ponadto uczestnicy targów w Bad Salzuflen sygnalizują, że z roku na rok zwiększa się liczba zagranicznych gości. J eszcze w 2011 r. targi M.O.W. odbywały się wmaju, a wśród najsilniejszych przedstawi- cielstw, tuż po producentach mebli z Niemiec, były firmy z Polski. Rok później imprezę przeniesiono na wrzesień. Największą zagraniczną gru- pę wystawców również stanowiły firmy z Polski, było ich 34. M.O.W. 2013 stało się decydującym impulsem do oży- wienia konsumpcji. Targi w pełni po- twierdziły, że są platformą biznesową dla decydentów ze wszystkich kanałów sprzedaży: grup zakupowych, sieci sklepów, tradycyjnych salonów meblo- wych, aż po specjalistów marketingu internetowego. W porównaniu z po- przednim rokiem zwiększyła się liczba wystawców. Do Bad Salzuflen przyje- chało 413 firm z 32 krajów, rok wcze- śniej 392 z 29 państw. W jubileuszowej 30. edycji, w 2014 r., najliczniejszą po niemieckich producentach reprezen- tację ponownie stanowili wystawcy z Polski. Prezentem urodzinowym był natomiast niemal 20% wzrost liczby odwiedzających. W targach wzięło Targi M.O.W. są dla firmy Libro naj- ważniejszą imprezą wystawienniczą na Zachodzie. Na zdjęciu: ekspozycja Libro podczas M.O.W. 2012. W 2012 r. Meblomak pre- zentował w Bad Salzuflen kolekcje eleganckich mebli skórzanych. Podczas M.O.W. 2014 firma DFM, jak co roku, zaprezen- towała całą paletę no- wych modeli, wyjątkowo również kolekcję romantyczną.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=