Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

targi X branĝa luty 2019 [ BIZNES meble.pl 117 2012 2014 2016 2018 Powierzchnia (tys. m 2 ) Liczba zwiedzających (tys.) 440 441 425 Powierzchnia Liczba zwiedzających 25 30 35 10 20 30 40 50 Liczba wystawców 515 TARGI „XYLEXPO” 2012-2018 Podczas ubie- głorocznych targów ekspozycja Leitz odzwierciedlała najnowszą strategię marketingową firmy. Stoisko PolishStyl, polskiego producenta materiałów ściernych i narzędzi szlifierskich, który podczas targów„Xylexpo 2018” dzielił się wiedzą w zakresie obróbki powierzchni drewna, powłok lakierniczych. Podczas targów „Xylexpo 2018”ICA Groupprezentowała nową linię lakierów ultramatowych„X- -MATT”, nie ulegają- cych zarysowaniom i z możliwością samonaprawy. 9 maja ub.r. produkt ten otrzymał „XIA – Xylexpo Innovation Award”, zdobywając drugie miejsce w kategorii „Nawierzchnia”. W ub.r. w Mediolanie Homag zaprezentował swój nowy wizerunek. Producent oferuje dostęp do technologii, koncepcji przemysłu 4.0 i cyfry- zacji – począwszy od autonomicznego gniazda produkcyjnego, aż po rozwiązania koncepcji Smart Factory. Goście mieli okazję zobaczyć nowy design maszyn i urządzeń i przekonać się, co kryje się pod pojęciem „One Homag”. Grupa Nestro zaprezen- towała podczas„Xylexpo 2018”ekoinnowacyjne rozwiązania w swoich urządzeniach odpylają- cych trociny i pył drzew- ny. Na stoisku Homag odpylany był zestaw maszyn pokazywanych przez producenta. Dru- gimmiejscem, w którym Nestro prezentowało swoje rozwiązania był pawilon nr 3 i stoisko fir- myWeinig. Na życzenie tego producenta maszyn zastosowano zespół tzw. filtrów mobilnych. SCM uruchomiło na „Xylexpo 2018”swoją nową platformę„IoT” („Internet ofThings”) – zaprojektowaną, by zmienić przyszłość obróbki drewna. Pre- zentacji towarzyszyła idea:„Work simple. Work digital”będąca odpowiedzią na naj- nowsze wymagania przemysłu 4.0.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=