Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

branĝa X targi 120 BIZNES meble.pl [ luty 2019 D i a n a N a c h i ł o Tutaj zaczyna siÚ przyszïoĂÊ Co dwa lata można się przekonać, jak hasło„The future starts here” towarzyszące„Interzum”w Kolonii, nabiera mocy sprawczej. Wydarzenie rozbudza wyobraźnię projektantów i producentówmebli. Imponujące są również rosnące statystyki. „Interzum” to targi o potężnej sile. W 2011 roku firma Saba promowała m.in . nowy system monitoringu zużycia kleju. Stoisko firmy Impress na„Interzum 2011”. Nowości Interprintu co roku prezentowane są w Design Post, miejscu spotkań branży architektury wnętrz. Kolonia 2011 rok. „Ubieramy meble”– dobrze zakomunikowane hasło grupy Surteco.„Interzum 2013”. Firma Enkev od lat na„Interzum” promuje ekolo- giczne i naturalne wypełnienia do mebli.Tak też było w 2013 roku. Starsprings pokazuje, jak bardzo wkłady materacowe potrafią być dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=