Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

MiesiÚcznik branĝowy grupy meble.pl ISSN 2082-6338 nr 2/2019 (100) Wydawca: Wydawnictwo meble.pl sp. zbo.o. ul. Hetmañska 40 lok. 108 15-727 Biaïystok tel. +48 85 653 79 65 fax +48 85 651 35 13 www.wydawnictwo.meble.pl wydawnictwo@meble.pl Prezes ZarzÈdu Redaktor naczelny: Marek Hryniewicki tel. +48 533 340 140 m.hryniewicki@meble.pl Redaguje zespóï: Diana Nachiïo tel. +48 533 340 240 d.nachilo@meble.pl Anna ¿amojda tel. +48 533 340 440 a.zamojda@meble.pl Anna Szypulska tel. +48 533 340 940 a.szypulska@meble.pl ZdjÚcia: Tomasz Markowski Skïad: www. urbanarts.pl Reklama: Urszula Ditrych tel +48 533 340 840 u.ditrych@meble.pl Katarzyna Romanowska tel. +48 533 341 040 k.romanowska@meble.pl Kinga Antonowicz tel. +48 533 340 740 k.antonowicz@meble.pl Redakcja nie zwraca ma- teriaïów nie zamówionych ibzastrzega sobie prawo do dokonywania wbnich skró- tów. Redakcja nie ponosi odpowiedzialnoĂci za treĂÊ zamieszczanych reklam. ZdjÚcie na okïadce: Zespóï miesiÚcznika „BIZNES meble.pl ”. Od lewej: Anna Szypulska, Urszula Ditrych, Kinga Antonowicz, Diana Nachiïo, Anna ¿amojda, Marek Hryniewicki. Katarzyna Romanowska. Fot. Tomasz Markowski. 50 spis treĂci 134 128. O tkaninach w Brukseli 130. Nie tylko„BIZNES meble.pl” DESIGN 134. Na podbój stolicy designu 136. Łódzkie pytania o wzornictwo Od poczÈtku kibicujemy „’ódě Design Festival”, który nigdy nie baï siÚ trudnych pytañ obgïÚbszy sens ibkonsekwencje projektowania prze- mysïowego. 138. Ewolucja areny designu Od 3. edycji „Areny Design” towarzy- szyliĂmy jej ewolucji idÈcej wbkierunku maksymalizacji efektów wynikajÈcych ze wspóïpracy projektantów ibprze- mysïu. 140. 60 topowych zagranicznych projektantów 152. Od marzeń do produkcji Wydawana przez nas „KSI}GA TRENDÓW” ibzwiÈzana zbniÈ ini- cjatywa „Mebel marzeñ” pozwoliïy zintegrowaÊ Ărodowisko projektantów ibprzemysïu. 154. Polscy designerzy 162. Królowa matka CHILLOUT 166. Branża, jakiej nie znacie Lista zainteresowañ ibnieznanych pasji polskich meblarzy jest doprawdy imponujÈca. 168. Ścigają się, szusują, kibicują Kaĝdy, kto 99 wydañ miesiÚcznika „BIZNES meble.pl” przeczytaï od deski do deski, miaï okazjÚ poznaÊ branĝÚ meblarskÈ zbwielu stron ibwie, ĝe tworzÈ jÈ ludzie zbniewyczerpanym i pokïadami energii. 171. Tacy jesteśmy! 174. To mi się bardzo podoba 176. Z pozytywnym nastawieniem 178. Z charakterem 180. W duchu skandynawskim 182. Ciekawa świata i ludzi 184. Handel anielski 186. Zmiany. Ludzie. Emocje. 188. Świeżo. Niestandardowo. Poza schematem. 190. Branża jest inspirująca 192. Felietony OD POCZkTKU ISTNIENIA MIESI}CZNIKA „BIZNES MEBLE.PL” KONSEKWENTNIE PROMOWALI¥MY NA JEGO ’AMACH LUDZI, WYCHODZkC ZbZA’O¿ENIA, ¿E ZA PRODUKTEM, WbTYM M.IN. ZA MEBLEM, STOJk KONKRETNI LUDZIE. 154 Wizyty na „iSaloni” pozwalajÈ czerpaÊ wiedzÚ wprost ze ěródïa aktualnych ten- dencji wzorniczych. Nie bez powodu do Mediolanu przylgnÚïo okreĂlenie mekka Ăwiatowego designu. 4 BIZNES meble.pl [ luty 2019 Co dwa lata moĝna siÚ przekonaÊ, jak hasïo „The future starts here” towarzyszÈce „Interzum” wbKolonii, nabiera mocy sprawczej. Wydarzenie rozbudza wyobraěniÚ projektantów ibproducen- tów mebli. ImponujÈce sÈ równieĝ rosnÈce staty- styki. „Interzum” to targi obpotÚĝnej sile. 120

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=