Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

MACIEJ FORMANOWICZ prezes ZarzÈdu Grupy Forte Jeĝeli bliĝej przyjrzeÊ siÚ rynkowi niemieckiemu, to tam markÚ ma np. Hülsta albo Rolf Benz. MajÈ jÈ teĝ niektórzy producenci mebli kuchennych, ale tylko niektórzy. WbNiemczech promuje siÚ sprzedawcÚ, nie producenta, bo jemu jest to zupeïnie niepotrzebne. Uwaĝam, ĝe jest to zdrowa sytuacja. Listopad 2010 WOJCIECH GkTKIEWICZ prezes ZarzÈdu Grupy PĠeiderer MyĂlÚ, ĝe polskie spóïki sÈ duĝo bardziej elastyczne niĝ niemieckie czy francuskie. Duĝo lepiej poradziïy sobie zbkryzysem. Nadal mamy duĝo tañszÈ siïÚ roboczÈ ibsurowce, co daje nam moĝliwoĂÊ skuteczniejszego konkurowania. Zagroĝe- niem mogÈ byÊ problemy surowcowe. Listopad 2010 ANNA CHATYS kierownik handlowy wbDEK Meble Lepiej wchodziÊ wb2011br. zbnastawieniem, ĝe bÚdzie to rok podobny do ostatnich dwóch lat –brok niepewnoĂci co do dalszego rozwoju sytuacji, rok ciÚĝkiej pracy ibwyrzeczeñ. JednoczeĂnie ĝy- czylibyĂmy sobie, jak równieĝ caïej branĝy meblarskiej, aby 2011br. pozytywnie nas zaskoczyï. Listopad 2010 ANDRZEJ MAREK prezes ZarzÈdu ğrmy Kler Nasze zakïady sÈ tak zorga- nizowane, by produkowaÊ meble wbwysokim standar- dzie. Co to oznacza? Otóĝ duĝo dïuĝej uczÈ siÚ nasi pracownicy, by osiÈgnÈÊ odpowiednie przygotowanie zawodowe. Proces produkcji trwa duĝo dïuĝej, bo detale wymagajÈ niezwykïej staran- noĂci. Grudzieñ 2010 branĝa X wywiad 50 BIZNES meble.pl [ luty 2019 D latego właśnie tak wiele miejsca w na- szym miesięczniku poświęcaliśmy i na- dal poświęcamy lu- dziom. Prezentujemy ich zarówno w wymiarze biznesowym – w postaci wywiadów, jak i w wymiarze zdecydowanie mniej biznesowym, a bar- dziej prywatnym – w postaci sylwetek. W poniższym materiały przypominamy wszystkie osoby, z którymi przeprowa- dziliśmy wywiady w trakcie dotych- czasowych 99 wydań „BIZNES meble. pl”. 204 nazwiska, bo tyle ich było, to zarówno reprezentanci branżowych po- tentatów, jak i mniejszych firm, a także ludzie z otoczenia biznesu. W szczerych, ciekawych wywiadach nasi rozmówcy odnoszą się zarówno do sytuacji w swo- ich firmach, jak i do zjawisk zachodzą- cych w branży meblarskiej jako takiej. Opisując naszych rozmówców zacho- waliśmy funkcje sprawowane przez nich w momencie publikacji, chociaż mamy świadomość, że część z nich już tych stanowisk nie piastuje, z kolei niektóre osoby nie funkcjonują już w branży me- blarskiej. d Od początku istnienia miesięcznika„BIZNES meble.pl” konsekwentnie promowaliśmy na jego łamach ludzi, wychodząc z założenia, że za produktem, w tymm.in. za meblem, stoją konkretni ludzie. To ludzie projektują meble, ludzie je produkują (nawet jeżeli produkcja jest w wysokim stopniu zautomatyzowana), ludzie – wreszcie – je sprzedają. BRAN¿YMEBLARSKIEJ Opr. Marek Hryniewicki TWARZE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=