Miesięcznik "BIZNES meble.pl" kwiecień 2018

30 BIZNES meble.pl [ kwiecieñ 2018 branĝa X targi Poznañski tempomat Tegoroczne targi „Meble Polska” utrzymały poziom z ubiegłego roku i jest to oczywiście dobra wiadomość, nawet jeśli były apetyty na więcej. W przeważającej większości rozmów pojawiały się opinie, że targi są porównywalne do rekordowej edycji z 2017 r., a zdaniem niektórych okazały się nawet lepsze. A n n a Ż a m o j d a , M a r e k H r y n i e w i c k i , A n n a S z y p u l s k a O rganizowane w stolicy Wiel- kopolski targi „Meble Pol- ska”, „Home Decor” i „Arena Design” odwiedziło w tym roku 23.609 osób, z czego 20.885 osób sta- nowili profesjonalni zwiedzający. W ub.r. było to odpowiednio: 24.226 i 21.168, spadek frekwencji jest więc nieznaczny, zwłaszcza w grupie profesjonalistów. Zwie- dzający z zagranicy stanowili w tym roku 34% targowej publiczności. Do Poznania przyjechali goście z aż 58 krajów, w tym z (kolejność alfabetyczna): Algierii, Au- stralii, Austrii, Bahrajnu, Belgii, Białorusi, Bośni i Hercegowiny, Bułgarii, Chin, Chor- wacji, Cypru, Czarnogóry, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Gruzji, Gwatemali, Hiszpanii, Holandii, Hongkon- gu, Indii, Iraku, Irlandii, Izraela, Japonii, Kazachstanu, Korei Południowej, Kosowa, Kuwejtu, Libanu, Lichtensteinu, Litwy, Luksemburga, Łotwy, Malty, Maroka, Moł- dawii, Mongolii, Niemiec, Norwegii, Polski, Rosji, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwajcarii, Szwecji, Turcji, Ukrainy, USA, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch i Zjedno- czonych Emiratów Arabskich. Wub.r. targi odwiedzili kupcy z 53 krajów, widać więc coraz bardziej proeksportowy charakter imprezy. d Komfortowe meble z funkcją relaksu można było przetestować m.in . na stoisku markiVero. Nowa kolekcja łóżek, którą firma Hilding Anders Polska prezentowała w Poznaniu, to efekt współpracy z polską projektantką mody Moniką Misiak-Kołsut, twórczynią marki MoMi-Ko. Szczególne miejsce na targowej ekspozycji zajmowały produkty nagrodzone„Złotymi Medalami MTP”– materace„.exe” i„.zip”. Producent chciał się wyróżnić na rynku zarówno nową komunikacją, jak i metodą tworzenia tych materacy.W obu modelach została zastosowana absolutna nowość na polskim rynku – pianka„Serene”. Przystosowuje się ona do kształtu ciała niczym memory foam, czyli pianka termoelastyczna, jednocześnie dając lepsze podparcie niż niejedna pianka konwencjonalna. P A T R O N A T

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=