Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  42 / 112 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 42 / 112 Next Page
Page Background

Cztery dni targów„Tendence” dostarczyły

branży nowych impulsów. We Frankfurcie

nad Menemmożna było zaobserwować m.in.

intersujące połączenia drewna, rattanu czy

lnu z mosiądzem, miedzią, srebrem, złotem

i szkłem. Źródeł inspiracji należało szukać

w różnych stylach od art déco po Memphis.

design

X

wydarzenia

42

BIZNES meble.pl

[

sierpieñ 2017

Nazwa imprezy:

„Tendence”

Data:

24-27 czerwca br.

Miejsce:

Frankfurt nad Menem

Organizator:

Messe Frankfurt

Liczba wystawców:

1.125 firm

Powierzchnia wystawiennicza:

92 tys. m

2

Data następnej edycji:

30 czerwca

– 3 lipca 2018 r.

Inspiracje na

365 dni

WellDone Dobre Rzeczy – funkcjonalne prezenty z pomysłem – produkowane

w cieszyńskim przedsiębiorstwie społecznym, prowadzonym przez Fundację Być

Razem, były przedmiotem zainteresowania wielu zwiedzających targi„Tendence”.

Marka, wspólnie z polskimi projektantami z Husarska Studio Design, przygotowała

wyróżniającą się spośród innych stoisk ekspozycję, na której zaprezentowała nie

tylko swoje bestsellery, takie jak:„Podkładowca”(proj. Aleksandra Michałowska) czy

„Kablojad”(proj. Klaudia Kasprzak), ale również nowości:„Kręgi”– trzyczęściowy,

modułowy świecznik, wykonany z drewna dębowego (proj. Szymon Hanczar) oraz

„Szachy”– królewską grę w nowym stylu (proj. Andrzej Klisz).

Projekt jest współorganizowany przez Instytut Adama Mickiewicza pod marką

Culture.pl.

„Outdoor Living”to

przestrzeń, w której

zaprezentowano

najnowsze trendy

w branży outdooro-

wej. Fot. Jean-Luc

Valentin/Messe

Frankfurt.

FirmaWernerVoß

postawiła na moty-

wy morskie w połą-

czeniu z naturalnymi

materiałami. Fot.

PetraWelzel / Messe

Frankfurt.

Barste Design to polska marka, która zaprezentowała we Frankfurcie kolekcję ręcznie

robionych mebli dziecięcych, inspirowanych historią„Alicji w Krainie Czarów”. Krze-

sełka z wyściełanymi futerkiem uszami królika, stolik w kształcie filiżanki czy łóżeczko

z rzeźbionymi figurami szachowymi są niczym małe arcydzieła.

Jednym z wystawców targów„Tendence”była polska,

rodzinna firma Eugenius, produkująca oprawy oświe-

tleniowe. Ich produkty dają nieograniczone możliwości

dostosowania się do każdej przestrzeni dzięki szerokiej

gamie rozmiarów, typów oraz wykończeń. Oprawy

produkowane są na zamówienie w Polsce.

A n n a S z y p u l s k a