Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  74 / 112 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 74 / 112 Next Page
Page Background

produkt

X

pokój marzeñ

74

BIZNES meble.pl

[

sierpieñ 2017

Przy zakupie krzesła, na którym dziecko ma

siedzieć przy biurku, warto skupić się na modelach

umożliwiających zachowanie właściwej postawy.

Prawidïowa postawa

to podstawa

A n n a Ż a m o j d a

„Ministyle”z oferty Grupy Nowy Styl to obrotowe krzesło przeznaczone

dla dzieci w wieku 6-9 lat, do 130 cm wzrostu i 45 kg. Ma możliwość

regulacji wysokości siedziska i oparcia, a także odległości oparcia od

siedziska, co zapewnia zdrową postawę. Grupa Nowy Styl wychodzi

naprzeciw oczekiwaniom najmłodszych i wprowadza nowe tapicerki

z motywami z popularnych bajek. Oprócz standardowych wariantów

(m.in. piłkarze, piraci, supergwiazda, kierowca Formuły 1, księżniczka),

od III kwartału br. są też dostępne nowe projekty, tworzone przy

współpracy z firmą Mattel, która ma w portfolio takie marki, jak Barbie

i HotWheels.

Każdy fotel obrotowy„Fan”(prod. Profim, dystr. Aka-

demia Architektury) może otrzymać unikalny wygląd.

Klienci mają do wyboru różne rodzaje i kolory materiału

obiciowego oraz różne warianty i kolory bazy.

Fotel„Berri”z oferty firmy Kettler ma regulowaną wysokość siedziska

i oparcia, co zapewnia ergonomiczną pozycję. Regulacja oparcia (zdję-

cie po prawej) umożliwia ustawienie właściwej głębokości siedziska,

aby dziecko siedząc na fotelu miało całe stopy oparte na podłodze

i jednocześnie wygodnie opierało się o oparcie. Fotel charakteryzuje

duży zakres regulacji, co pozwala na swobodne korzystanie z niego

osób o wzroście od 110 do prawie 190 cm.„Berri”dostępny jest w wielu

opcjach kolorystycznych, które szybko trafiają w gusta najmłodszych

klientów.

FOTELE DBAJkCE

ObW’A¥CIWk

POZYCJ} PRACY PRZY

BIURKU NIE MAJk

POD’OKIETNIKÓW, KTÓRE

DZIECI WYKORZYSTUJk

DO PODPIERANIA SI},

CZ}STO NA JEDNk,

WYGODNk DLA SIEBIE

STRON}, CO WbD’U¿SZEJ

PERSPEKTYWIE

PROWADZI DO

SKRZYWIE” KR}GOS’UPA

IbWAD POSTAWY.

Piotr Suchodolski, retail

manager wbğrmie Kettler.