Mochnik sp. zbo.o. sp.k.
| 45-125 Opole | ul. Skïadowa 6 | tel. +48 77 42 32 800
fax +48 77 42 32 801 |
glasimo@glasimo.com.pl| www:
www.glasimo.plsierpieñ 2017
[
BIZNES meble.pl
87
advertorial
X
temat specjalny
GALERIA WARMISKA
WbOLSZTYNIE
GaleriaWarmińska w Olsztynie zdecydowanie odbiega
od typowej galerii handlowej. Okładziny ścienne ścian
wykonane zostały ze szkła hartowanego, lakierowanego
Colorimo. Aby ocieplić wnętrze obiektu zgodnie z oczeki-
waniami projektanta i inwestora dobraliśmy zestawienie
tęczowych kolorów, takich jak żółty, zielony, niebieski,
fuksja, węglowy. Galeria wyposażona została w 2 typy
balustrad: proste oraz gięte. Oba wykonane zostały ze
szkła laminowanego oraz hartowanego. Balustradę
prostą współtworzą 2 elementy szkła o grubości 10 mm
połączone ze sobą 4 warstwami foli PVB. Balustrada gięta
to 2 elementy szkła o grubości 8 mm połączone ze sobą 6
warstwami foli PVB. Do zaaranżowania galerii wykorzy-
stano aż 1,2 tys. m² szkła lakierowanego Colorimo, 1,1 km
balustrad w profilu oraz 0,1 km balustrady giętej.
NADRUK CYFROWY
Marka Glasimo ma w ofercie również produkty szklane z nadrukiem ceramicznym
naniesionym poprzez zastosowanie technologii Digital Print. Można wybierać
spośród kilku dostępnych różnych propozycji nadruku.Technologia ta pozwala
ponadto na wyprodukowanie elementu szklanego z indywidualnie zaprojektowa-
nym wzorem. Firma Glasimo otwarta jest na projekty nadruków, przygotowane
przez swoich klientów. Nadruk ceramiczny na drzwiach do łazienki czy kabinie
prysznicowej odświeży każde wnętrze. Oferta Glasimo kierowana jest zarówno do
dużych odbiorców, jak i klientów indywidualnych z Polski, Niemiec, Austrii, Hisz-
panii, Czech, Francji oraz innych krajów europejskich. Realizacje sygnowane przez
Glasimo odniosły wiele sukcesów wśród uznanych firm w Polsce oraz za granicami
naszego kraju na rynku szklarskim.
METRO WbWARSZAWIE
Metro wWarszawie to jedyny w Polsce system kolei podziemnej, składający się z dwóch linii: M1 i M2. Pierwszy odcinek linii M1 otwarto w 1995 r., a pierwszy odcinek linii M2 w 2015 r.
Przy użyciu szkła giętego oraz płaskiego (łącznie 425 m² szkła) oraz matowej foli zalaminowej pomiędzy nimi uzyskany został efekt zapierający dech w piersiach.