Miesięcznik "BIZNES meble.pl" wrzesień 2018

Diana Nachiło dziennikarka miesięcznika„BIZNES meble.pl” Anna Szypulska dziennikarka miesięcznika„BIZNES meble.pl” chillout X felietony Fot. Tomasz Markowski Gdzie to eko? W rzesień jest najważniejszym miesiącem nie tylko dla „Vogue’a”, ale tylko „Vogue” ma September Issue. Za to miesięcznik „BIZNES meble.pl ” ma wydanie wrześniowe. To jeden z najważniejszych i najlepszych numerów w roku. Oto on! – jeśli zaczynają Państwo lekturę, albo: to właśnie był on! – jeśli kończą Państwo czytać aktualne wyda- nie. Do wyboru są dwie opcje, bo nie wiem, czy czyta- ją Państwo nasz miesięcznik zaczynając od pierwszej strony, na ostatniej kończąc, czy może wolą Państwo à rebours – od ostatniej strony. Z ankiet, które wypeł- niają nasi czytelnicy wynika bowiem, że część z nich zaczyna lekturę każdego wydania od felietonów znaj- dujących się na końcu. Jak pewnie Państwo wiedzą, od kilku lat przeprowadzamy badania czytelnictwa, w branży znane też jako „badania poczytalności”, z czym nie walczymy, wręcz przeciwnie, tak jak teraz, z nieskrywaną przyjemnością powracamy do tego ko- mizmu słownego. Tak a propos – tegoroczne BADA- NIA CZYTELNICTWA potrwają jeszcze do końca września – czekamy więc na Państwa oceny oraz na propozycje zmian w miesięczniku. Wszystkie uwagi mile widziane, wręcz pożądane! Nie wiem czy ten rok jest najlepszym w karierze Aleksandry Gacy, ale wiem, że na pewno jest wyjąt- kowy za sprawą współpracy z marką Renault, pole- gającej na stworzeniu tkanin do konceptu „Renault Symbioz”. O tym, że to ważny czas świadczą i zdo- byte nagrody, i nominacje do kolejnych nagród. Bez wątpienia polska projektantka jest teraz na topie, a ja nie mam wątpliwości co do tego, że spotkanie z nią w Mediolanie było jednym z moich najlep- szych zawodowych doświadczeń. Kompetencje i otwartość Pani Aleksandry robią piorunujące wra- żenie, a jej bezpośredniość i skromność są ujmujące. Oby więcej takich rozmów, bo wtedy mój najlepszy wywiad to zawsze będzie ten, którego jeszcze nie przeprowadziłam… Najlepszy K olejne urodziny wzbogaciły mnie o nowe doświadczenia, ale i wrażenia tak wzroko- we, jak zapachowe. Wśród – bez kokieterii – naprawdę nieoczekiwanych prezentów od przy- jaciół znalazła się personalizowana manga od na- stolatki, jak i naturalne kosmetyki z drogerii. Teraz patrzę na śliczny obrazek kolorowej dziewczyny, naszkicowany w stylu japońskim. Jednocześnie wcieram i odżywiam. Używam i lubię takie używki. Mowa o… naturalnych kosmetykach. Jak zauważy- łam, nie tylko na mnie przyjemnie działa zapach oleju tłoczonego z pestek owoców drzewa maru- la, czy też kokosa. Do łazienki zawędrowało rów- nież naturalne syberyjskie mydło na bazie 37 ziół. W skład mydła o konsystencji galaretki w czarnym kolorze, bajecznym, naturalnym zapachu i rewela- cyjnym działaniu pielęgnacyjnym wchodzi m.in. pokrzywa, rumianek, szałwia, mydlnica, krwaw- nik i glistnik. Uchylę rąbka tajemnicy, że są to też ziółka zebrane na pięknej i dzikiej podlaskiej wsi. Już widzę długie jesienne czy też zimowe wieczory z dzbankiem gorącego naparu, w którym ożywają kolory lata.. O naturalnym składzie kosmetyków wspomi- nam też na naszych łamach. Do przygotowania tekstu o produktach adresowanych do świadomych konsumentów skłoniły mnie tak plany redakcyjne wynikające z potrzeby pisania o istotnych aspek- tach z życia branży, jak też bardzo lubiana przeze mnie strona elementzenski.pl . Dziewczyny! Jak ja lubię te wasze wywiady o pielęgnacji. Wiadomo, nie chodzi o kosmetyki, ale o ich obecność w co- dziennym życiu użytkowniczek. O to odkrywanie drugiego, a czasem trzeciego dna… Przy okazji od- kryłam też polskie marki, dla których ekologia jest atutem w wielu obszarach. Jednocześnie zauwa- żyłam, jak stosunkowo niewiele jest polskich firm meblarskich, które szacunek do natury i aspekt ekologiczny odkrywają jako swoją mocną kartę. A przecież warto!!! 128 BIZNES meble.pl [ wrzesieñ 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=