Księga Trendów 2020

U podobania estetyczne kształtują się u nas już od najmłod- szych lat. Ja zawsze uwielbiałam otaczać się pięknymi rze- czami, które w pewien sposób budowały moje poczucie oryginalności. Kocham minimalizm ukierunkowany przede wszystkim na rzecz, która ma nie tylko wartość materialną, ale rów- nież idzie za tym pewna ideologia. Każdy z nas uwielbia przebywać w przepięknych wnętrzach, z idealnie dopasowaną lokalizacją, a co za tym idzie, również z wy- jątkowymi widokami. To nas zachwyca, odpręża i nadaje naszej egzystencji inny wymiar. Luksus i bogactwo odgrywają w percep- cji, nie tylko kobiet, istotną rolę, podkreślając osobowość i piękno. W obecnych czasach inwestowanie w dobra luksusowe, tj. kolczyki z brylantami, w sztukę, czy też niestandardowe nieruchomości, nie jest jedynie formą snobizmu, wręcz przeciwnie, cechuje się wielką rozwagą, która w rzeczywistości chroni też portfel. Kupując którą- kolwiek z wymienionych przeze mnie rzeczy, inwestujemy właśnie w nią, a nie w udziały spółek, których realnej wartości tak na praw- dę nigdy nie możemy być pewni. Biorąc pod uwagę to, że pracuję z kobietami mogę podzielić się z nimi, nie tylko moim poczuciem piękna i wartości, jakiej nam do- daje, ale również wnioskami z moich obserwacji. Kobiety zwracają wielką uwagę na niezależność, realizację marzeń, sukces, co bardzo mocno podkreśla ich piękno oraz czyni jeszcze bardziej wartościo- wymi. Dlatego też spotykam kobiety, które jeżdżą średniej klasy sa- mochodami, ale pięknie prezentują się w najnowszych perłach od Chanel lub są w posiadaniu wyjątkowej kolii vintage, czy kolczyków z diamentami. Takie właśnie nabytki nie są jałowym zaspokajaniem potrzeb materialnych, tylko świetną inwestycją, która oprócz tego, że jest naszym zabezpieczeniem, dodatkowo wzmacnia nas same. Wielu kobietom towarzyszy indywidualizm, który przejawia się jako poszukiwanie piękna w oryginalności. Im bardziej limitowa- ne, trudne do zdobycia, wręcz nieosiągalne są rzeczy, tym bardziej ekskluzywne, wartościowe i wyjątkowe. Dodatkowo, poczucie nie- jałowego wydania środków finansowych, a postrzeganie tego bar- dziej w kategorii dobrej inwestycji, pozwala na ogólne zadowolenie i spełnienie. Z drugiej strony, żyjemy w czasach, w których wszystko jest na wyciągnięcie ręki – trudno o rzeczy nietuzinkowe – chyba, że mówi- my o obiektach tworzonych ręcznie, rzeczach z duszą i niebanalnym charakterem. Malowany obraz, powieszony na ścianie, doda nam dużo więcej klasy i luksusu niż najlepiej wydrukowana reprodukcja wielkiego mistrza. Im bardziej nieosiągalne, tym bardziej wartościowe Fot. Kasia Saks. M o n i k a L i c h o t a Pomysłodawczyni i właścicielka marki Akademia Kobiet oraz Akademia Kobiet Sukcesu. Specjalistka od networkingu, sponsoringu marketingowego, budowania społeczności oraz relacji biznesowych, łącząca sukcesy w życiu zawodowym i pr ywatnym. Swoje 15-letnie doświadczenie biznesowe zdobyła pracując dla ogólnopolskiej marki Jurapark. Dziś jest motywatorką i przyjaciółką kobiet, która, już od 4 lat, oficjalnie zapala do działania i pomaga wytrwać w dążeniu do celu oraz w realizacji marzeń. Z myślą o zrzeszaniu i wspieraniu rozwoju aktywnych zawodowo, ambitnych i świadomych kobiet, bazując na własnych doświadczeniach, stworzyła wyjątkową przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i kobiecej energii. w w w . a k a d e m i a k o b i e t . p l

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=