Miesięcznik "BIZNES meble.pl" styczeń 2019

65 TYS. M 2 będzie miała powierzchnia budowanego obecnie największego salonu IKEA na świecie – obiekt powstanie w Manili na Filipinach i będzie prawie 2 razy większy od przeciętnego sklepu IKEA 576,3 TYS. osób z wyższym wykształceniem wyemigrowało z Polski w latach 2014-2017 (wg Raportu Europejskiego Komitetu Regionów) DLACZEGO WARTO się zarejestrować on-line? Tylko zarejestrowani on-line przedstawiciele branży meblarskiej mogą otrzymać bezpłatny bilet wstępu na tar- gi. Wcześniejsza rejestracja internetowa pozwala nie tylko uniknąć kolejek przy wejściu na targi, ale także zaoszczędzić. W przeciwieństwie do biletu elektronicz- nego, który jest bezpłatny, za bilet zaku- piony w kasie przy wejściu na targi trzeba będzie zapłacić 10 zł. Organizator – Grupa MTP – spodziewa się w tym roku łącznie ponad 20 tys. zwiedzających. Według sza- cunków, co trzeci zwiedzający pochodzić będzie z zagranicy. Kupcy meblowi dyspo- nujący największym potencjałem zakupo- wym tradycyjnie już będąmogli skorzystać ze specjalnego serwisu, w ramach którego poza bezpłatnym wstępem i wjazdem na targi oraz kateringiembędąmogli liczyć na pomoc w organizacji przyjazdu i zakwate- rowaniu, zaproszenie na wieczór branżowy i nieograniczony dostęp do strefy spotkań Meeting Point zapewniającej komfortowe warunki pracy oraz pełną dyskrecję nie- zbędną przy prowadzeniu negocjacji biz- nesowych. Ekspozycja targów „Meble Polska 2019” zapowiada się wyjątkowo interesu- jąco. Obecność na największych między- narodowych kontraktacjach meblowych w Europie Środkowej zapowiedzieli wszy- scy wiodący producenci mebli z Polski zainteresowani rozwojem eksportu. Naj- większe stoisko, podobnie jak przed ro- kiem, przygotowuje Black Red White. Na tegorocznej ekspozycji znajdziemy także sporo nowych producentów mebli, którzy po raz pierwszy będą w Poznaniu w cha- rakterze wystawcy. W targach „Meble Pol- ska” coraz częściej uczestniczą też firmy za- graniczne, które chcą w ten sposób dotrzeć do kupców meblowych z całego świata. Zainteresowanie udziałem wyrazili przed- stawiciele producentów mebli z Białorusi, Ukrainy, Rosji i Rumunii. Międzynarodowe Targi Poznańskie oferują zwiedzającym pomoc w organiza- cji zakwaterowania i pobytu w Poznaniu. Szczegółowe informacje i lista zgłoszonych firm znajdują się na stronie www.meble- polska.pl Tradycyjnie targom „Meble Polska” towarzyszyć będą Targi Wnętrz „Home Decor” oraz „Arena Design”, która w tym razem odbędzie się pod hasłem TransFor- macje. Podczas „Arena Design” przyjrzymy się TransFormacjom w kontekście projek- towego ekosystemu, biorąc na warsztat nie tylko materiały, dzięki którym powstaje produkt. Nie uciekniemy też od dyskusji o budowaniu tożsamości marki – wyjaśnia Maria Jeglińska, dyrektor kreatywna „Are- ny Design 2019”. d W TRAKCIE towarzyszącej targom konferencji Retail Congress Bogdan Łu- kasik, współzałożyciel Grupy Modern- -Expo, zwrócił uwagę na czynniki wpły- wające na oczekiwania konsumenckie, takie jak procesy urbanizacji, starzenie się społeczeństwa czy zmiana modelu rodziny. Przewiduje też, że nie zabrak- nie miejsca dla sklepów stacjonarnych, w których jednak nie tylko wygląd, ale i sposób sprzedaży bazujący na emo- cjach będą istotne. O konsekwencjach rozwoju wieloka- nałowości zakupów mówił także Michał Górski, CEO Schwitzke Górski, który zwrócił uwagę na fakt, że walka o uwagę i zainteresowanie klienta nie toczy się już w obszarze cech produktu czy jego ceny, nie wystarczy również estetyczne i zgod- ne z trendami „podanie” produktu czy usługi. Wyzwanie, które stoi przed nami, to kreowanie spójnego i angażującego do- świadczenia zakupowego – podkreślił. Sasha Stockem, założyciel i CEO firmy Nethansa, która świadczy usłu- gi zwiększające sprzedaż na Amazonie, przedstawił dane, które potwierdziły wiodącą rolę tej platformy i jej poten- cjał dla polskiej branży. Jak się okazuje, udział polskich sprzedawców na ama- zon.de stanowi mniej niż 1%. W przygotowanym specjalnie na targi Modelowym Sklepie panował cią- gły ruch. Wyposażony w innowacyjne produkty i nowocześnie zaaranżowa- ny market spożywczy stanowił świetną platformę do rozmów biznesowych. Był przeglądem najciekawszych nowości z oferty wystawców. Oferta „RetailShow” obejmowała m.in . meble i wyposaże- nie sklepów, oświetlenie, kasy fiskalne i wagi, systemy informatyczne do zarzą- dzania sieciami handlowymi, programy lojalnościowe, usługi outsourcingo- we i finansowe, systemy zabezpieczeń i ochrony oraz usługi doradcze. d MTP zaprasza na „Meble Polska 2019” Trwa rejestracja kupcówmeblowych zainteresowanych udziałem w największych międzynarodowych kontraktacjach meblowych w Europie Środkowej – targach„Meble Polska 2019”, które odbędą się w Poznaniu od 12 do 15 marca. Codziennie w systemie www.mtp24.pl rejestrują się przedstawiciele renomowanych grup zakupowych i sieci salonówmeblowych z całego świata. styczeñ 2019 [ BIZNES meble.pl 19 Targi„Meble Polska”to największe międzynarodowe kon- traktacje meblowe w Europie Środkowej. Fot. Fotobueno. P A T R O N A T Branĝa handlowa spotkaïa siÚ na „RetailShow” Podczas 9. edycji Międzynarodowych TargówWyposażenia Sklepów„RetailShow”, która miała miejsce wWarszawie w dniach 14-15 listopada, ponad 200 wystawców zaprezentowało pełną innowacji ofertę wyposażenia, technologii i usług dla handlu. Ubiegłoroczne wydarzenie odwiedziło 5,5 tys. menedżerów i specjalistów rynku retail. Fragment tegorocznych targów„RetailShow”.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=