Miesięcznik "BIZNES meble.pl" październik 2017

r e k l a m a producent akcesoriów meblowych LbRNXÊ EXGRZODQ\FK www.nomet .pl uchwy t Wood . . . LQVSL URZDQ\ QDWXUÈ o 3,9% wzrósł w drugim kwartale br. Produkt Krajowy Brutto w Polsce – poinformował Główny Urząd Statystyczny (w pierwszym kwartale br. wzrost PKB wyniósł 4%) 11 TYS. EURO wynosi w Polsce PKB per capita – wynika z rankingu Top 500 CEE (dla porównania: w Słowenii jest to 19 tys. euro, w Czechach – 17 tys. euro, a na Słowacji – 15 tys. euro) PRZEDSTAWI je m.in. Michał Mazur, znany dziennikarz, trendwatcher, noma- da. Każdego roku ponad 20 razy odwiedza targi, festiwale i konferencje odbywające się w różnych miejscach świata – od Tokio, przezDubaj, Mediolan i Nowy Jork, po San Francisco. Podczas swoich podróży szuka informacji o trendach związanych z dizaj- nem i nowymi technologiami. Z uczest- nikami targów „Furnishow” podzieli się swoimi aktualnymi obserwacjami. Wy- kład „Od Tokio po San Francisco. Trendy z targów dizajnu z całego świata”, który odbędzie się w piątek 27 października, po- dzielony będzie na dwie sesje. Wpierwszej „Online” Michał Mazur opowie o wpływie nowych technologii na proces projektowy, produkcję, kanały sprzedaży i same pro- dukty, które wkrótce znajdą się w sklepach i domach klientów. Zagadnienia, które zostaną poruszone, to m.in. dizajn gene- ratywny, v-commerce, smart furnishing czy interfejs głosowy. Druga sesja pod ha- słem „Offline” dotyczyć będzie kierunków zmian we wnętrzarstwie związanych z ta- kimi pojęciami, jak akustyka, prywatność, gospodarka okrężna oraz odłączenie się od sieci – nowy luksus. W programie targów znajdują się także dwa warsztaty design thinking. Ich robo- cze tytuły to „Workspace for tomorrow, czyli powierzchnie biurowe i komercyjne, które zachęcają do pracy” oraz „Home & life balance, czyli czego rzeczywiście chce Klient, a nie chce nam o tym powiedzieć”. Liczba uczestników warsztatów jest ogra- niczona. Ważnym elementem targów „Furni- show” jest projekt „#dekorada” – specjal- na strefa spotkań architektów wnętrz oraz projektantów mebli i form użytkowych z producentami oraz ostatecznymi klien- tami. Uczestnicy strefy będą mogli zapre- zentować swoją sylwetkę zawodową i na- wiązać kontakty z osobami prywatnymi i firmami zainteresowanymi ich usługami. Formuła targów „Furnishow” nasta- wiona jest na promocję dobrego wzornic- twa, a ekspozycja koncentrować się będzie szczególnie, na produktach o wysokiej jakości wykonania i ponadprzeciętnych walorach użytkowych. Wstęp na targi dla profesjonalnej publiczności jest wolny. Aby odebrać bezpłatny bilet dla profesjonali- stów należy zarejestrować się w serwisie www.mtp24.pl . WiÚcej informacji: www.furnishow.pl Trendy od Tokio po San Francisco W kalendarzu wydarzeń targowych dla branży meblarskiej przybył w tym roku kolejny ważny termin. Od 26 do 28 października Międzynarodowe Targi Poznańskie organizują wWarszawie, w Centrum EXPO XXI, Targi Mebli i Wyposażenia Wnętrz„Furnishow”. Będą one okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w projektowaniu mebli i wnętrz. P A T R O N A T Ekspozycja targów„Furnishow”koncentrować się będzie na produktach o wysokiej jakości i walorach użytkowych.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=