Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2018

r e k l a m a tylko wystawcy, ale również przedsiębiorcy niebiorący udziału w targach). Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udziela zwiedzającym informacji o ekspozycjach polskich firm, będą- cych wystawcami na danych targach. Podczas targów PAIH organizuje również briefingi dla me- diów lokalnych, w których przedstawia siłę i potencjał polskie- go przemysłu meblarskiego, dystrybuuje materiały w postaci katalogów, press kitów, gadżetów reklamowych itp. Nawiązuje relacje z kontrahentami zagranicznymi. Za wsparcie meryto- ryczne odpowiada zawsze ekspert reprezentujący Ogólnopol- ską Izbę Gospodarczą ProducentówMebli. Program promocji branży meblarskiej realizowany przez PAIH zakłada również organizację w Polsce misji gospodar- czych dla zagranicznych kontrahentów i dziennikarzy, dzia- łania w mediach społecz- nościowych, prowadzenie serwisu internetowego po- lish-design-furniture.com . Można tu znaleźć wszelkie informacje dotyczące pro- gramu, w tym kalendarz minionych i mających na- dejść wydarzeń. PERSPEKTYWICZNE RYNKI Od momentu urucho- mienia programu PAIH zorganizowała stoiska na- rodowe promujące polskie meble m.in. na tegorocz- nych, targach IMM w Ko- lonii, Sztokholmie czy ICFF w Nowym Jorku. Stoisko PAIH w Kolonii zdobyło nawet wyróżnienie „StandOUT” w plebiscycie na stoiska po- prawiające jakość architektury targowej. We wrześniu 2018 r. branża promowana była na targach China International Furni- ture Expo, znanych jako Furniture China. To jedne z najważ- niejszych targów B2B na naszym globie. Na powierzchni 300 tys. m 2 gromadzi ponad 2,3 tys. wystawców z całego świata. Również w Chinach PAIH zapraszała zwiedzających na narodowe stoisko. A pierwszego dnia targów została zorgani- zowana konferencja prasowa dla dziennikarzy. Wystąpiła na niej Sylwia Oleńska z Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Pro- ducentów Mebli, która zapoznała uczestników z potencjałem polskiej branży meblarskiej. W 2019 r. PAIH zorganizuje jeszcze stoiska narodowe na targach IMMW Kolonii (14-20 stycznia) oraz na Index Inter- national Design w Dubaju (17-19 września). d Polska Agencja Inwestycji i Handlu odpowiada za re- alizację programu promocji 9 spośród 12 wyłonio- nych przez Ministerstwo Rozwoju kluczowych branż. Oprócz meblarskiej, są wśród nich takie branże, jak moda polska (wraz z biżuterią), jachty i łodzie rekreacyjne, kosmetyki, sprzęt medyczny, biotech- nologia i farmacja, budowa i wykańczanie budowli, ma- szyny i urządzenia, części samochodowe i lotnicze. Promocją pozostałych trzech – spożywczej, IT/ICT i usług prozdrowotnych – zajmują się odpowiednio: Krajowy OśrodekWsparcia Rolnictwa, PARP i Polska Organizacja Turystyczna. Wyróżnione w konkursie„StandOUT”stoisko PAIH na targach IMM w Kolonii

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=