Miesięcznik "BIZNES meble.pl" listopad 2018

KOOPERACJA rozpoczęła się od wspólnego zaprojekto- wania wnętrza atelier, ale plany zakładają kolejne projekty. Marka Miloo Home powstała w wyniku rebrandingu Ho- use & More. Ta ekskluzywna sieć salonów wnętrzarskich, oferujących starannie wyselekcjonowane meble i akcesoria w różnych stylach – od ciepłego i przytulnego stylu boho, przez elegancki styl nowojorski do nowoczesnej klasyki, obecna jest na polskim rynku od 2009 r. Obecnie Miloo Home ma 16 salonów w największych polskich miastach oraz sklep internetowy. Marka rozwija się również za gra- nicą. Jej produkty znajdują się m.in . w eleganckim salonie w Düsseldorfie, usytuowanym w prestiżowej części tego miasta. W kolejnych latach firma planuje ekspansję na inne rynki zagraniczne. Nie dziwi więc fakt podjęcia współpracy z najbardziej znanym duetem polskich projektantów. Panowie Paproc- ki i Brzozowski współpracują ze sobą od 2000 r. i odnoszą niemałe sukcesy. Ubierają głównie kobiety, a najbardziej znani są z wyrafinowanych wieczorowych kreacji i sukni ślubnych. Projektanci Miloo Home wyposażyli atelier Paprocki & Brzozowski w ekskluzywne meble i dodatki. Do atelier projektantów dobrano sofę „Temple” w turkusowym odcie- niu oraz pufy pochodzące z tej samej linii. Całość została uzupełniona złotymi stolikami kawowymi oraz licznymi dodatkami, m.in lampami, świecznikami, wazonami. Jak wskazała Monika Bielska, dyrektor kreatywna Miloo Home, turkus uchodzi za kolor optymizmu, doskonale określa lu- dzi twórczych, pomysłowych, dlatego dobrze sprawdzi się we wnętrzu, które służy do przymiarek wyrafinowanych kreacji. Dodatki natomiast pochodzą z naszej kolekcji „Metropo- litan”, której wiodącym motywem jest miejski glamour. Taki styl świetnie sprawdza się w miejscu, gdzie królują ekskluzyw- na moda, elegancja i szyk – podsumowuje Monika Bielska. Eleganckie odcienie turkusu pomagają nam w wyważeniu i jasnej ocenie sytuacji, dlatego cieszę się, że jest on dominu- jącą barwą w miejscu, gdzie dokonywane są najważniejsze wybory – komentuje Marcin Paprocki. Plany zakładają ko- lejne projekty, obie strony nie wykluczają również stworze- nia wspólnej kolekcji. d r e k l a m a Miloo Home zbduetem Paprocki & Brzozowski Dwie, wiodące w swoich dziedzinach polskie marki, dla których dobry design, moda i najnowsze trendy są priorytetami, nawiązały współpracę. Od lewej: Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski, czyli projektanci mody, którzy pracują w duecie Paprocki & Brzozowski. www.libro.lubawa.pl f†৵ ‰huॕ|1; ‰ v-Ѵom-1_ ࡆ ) z kolekcji Libro

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=