Miesięcznik "BIZNES meble.pl" maj 2018

maj 2018 [ BIZNES meble.pl 55 advertorial X design projektu był prowadzony nabór, spośród którego Rada Ekspertów wyłoniła 40 prężnie działających marek, odznacza- jących się kreatywnością i oryginal- nym wzornictwem. Ich przedstawiciele podczas forum wezmą udział w dysku- sjach, spotkają się z inwestorami i dys- trybutorami obecnymi na wydarzeniu, a także zaprezentują swoje produkty na specjalnej wystawie promującej polski design. W ramach projektu realizowana będzie również międzynarodowa kam- pania promocyjna polskiego designu za pośrednictwem mediów oraz kampanii outdoorowej. WYKŁADY I PANELE DYSKUSYJNE 24 maja, w czwartek, uczestnicy Biz- nesUp! design made in Poland będą mie- li okazję wziąć udział w warsztatach, pro- wadzonych przez międzynarodowych ekspertów z branży designu, na temat wyzwań oraz barier związanych z funk- cjonowaniem firmy za granicą. Podczas pierwszego dnia forum uczestnicy wy- słuchają również wykładu o dobrych i złych praktykach związanych z pro- mowaniem własnej marki za pośrednic- twem mediów społecznościowych. WYSTAWA SPECJALNA POLISHUP Piątek, 25 maja rozpocznie się opro- wadzeniem po wystawie specjalnej PolishUp, której kuratorami zostali Agnieszka Jacobson-Cielecka, kuratorka licznych wystaw designu, publicystka, animatorka wydarzeń promujących de- sign, członkini rad programowych i ju- ror konkursów projektowych polskich i europejskich festiwali oraz Paweł Gro- belny, projektant, wykładowca i kurator licznych wystaw designu, autor realizacji w przestrzeniach publicznych – m.in . w Brukseli, Paryżu i Szanghaju. Wystawa PolishUp to próba zebrania najcenniej- szych reprezentacji polskiego designu, których potencjał warto i trzeba pokazać światu. Wystawa będzie dostępna dla gości od początku trwania Łódź Design Festival. Wystawa komunikuje na dwóch pozio- mach. Na podstawowym, wizualnym pre- zentuje po prostu atrakcyjne przedmioty, których warto poszukać w sklepach. Dru- gi, głębszy poziom to informacja. Często nie mamy pojęcia, że rzeczy, które lubimy zaprojektowali lokalni projektanci, wy- produkowała firma z sąsiedniej dzielnicy, w fabryce na przedmieściach naszego mia- sta. Wreszcie na trzecim poziomie wystawa ujawnia nici możliwych połączeń: między rzemieślnikiem a przemysłem, między pro- jektantem a producentem, między produk- tem a tym, jak może być komunikowany – mówi Agnieszka Jacobson-Cielecka, kuratorka wystawy PolishUp. W dalszej części forum odbędzie się również panel dyskusyjny poświęcony aktualnym trendom i tematom porusza- nym w branży. Część wykładów i paneli dyskusyjnych jest otwarta i dostępna dla publiczności festiwalowej. Wszystkie informacje dostępne są na stronie Łódź Design Festival. d Paweł Grobelny Agnieszka Jacobson-Cielecka

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=