Miesięcznik "BIZNES meble.pl" wrzesień 2017
r e k l a m a wywiad X branĝa wykorzystać. Używamy materiałów o wy- sokim standardzie, ponieważ wierzymy, że jest to doskonała reklama. Dbamy też o środowisko – nie stosujemy wypełniaczy plastikowych, tylko z papieru z recyklingu, który można dalej recyklingować. Dzięki codziennej analizie powstałych uszkodzeń transportowych, procedury pakowania cały czas ewoluują, co prze- kłada się na zmniejszenie ilości reklamacji w coraz bardziej problematycznych gru- pach produktów. W standardzie oferuje- my wniesienie mebli do mieszkania, bo uważamy, że pozostawienie palety przed klatką znacznie obniża satysfakcję z zaku- pów. Odpowiednia opieka nad klientami to kluczowe założenie działania Westwing. Nasi klienci musząmieć pewność, żemogą liczyć na pomoc w sytuacjach kryzyso- wych, jak np. opóźnienie w doręczeniu przesyłki spowodowane tym, że kurier nie zastał nikogo w domu. Dzięki temu budu- jemy przywiązanie i relację z kupującymi, którzy chętnie do nas wracają i polecają znajomym. Dwa miliony zarejestrowanych użytkowników świadczą o tym, że obrali- śmy właściwy kierunek. Na jakie sposoby komunikacji z klienta- mi stawia Westwing? Jednym z kluczo- wych jest zapewne regularnie wysyłany do użytkowników serwisu newsletter? Zgadza się, newsletter to jeden z klu- czowych kanałów komunikacji z naszymi użytkownikami. Bardzo ważny jest dla nas również tzw. „storytelling”. Stronę Westwing ogląda się jak magazyn wnę- trzarski, z tą różnicą, że można kupować. Nasze doświadczenie pokazuje, że Polacy myślą w kategoriach stylu, w jakim urzą- dzają mieszkanie i do niego dopasowują kupowane przedmioty. Jeśli ktoś wybrał styl skandynawski, będzie poszukiwał białych mebli i drewnianych akcentów, jeśli ktoś woli romantyczny i delikatny styl prowansalski, bardziej zainteresują go dekoracje o takim charakterze. Dla- tego my nie sprzedajemy „po prostu” np. sof – prezentujemy całe kolekcje, np. „Paryski salon”, w których można kupić przedmioty w konkretnym stylu. Waż- ną rolę odgrywa również content mar- keting. Prowadzimy „Magazyn” online, w którym prezentujemy piękne wnętrza i pomysły na aranżacje. W każdym kra- ju mamy zespół osób, zobowiązanych do tego, by na bieżąco informować naszych użytkowników o najnowszych trendach w urządzaniu wnętrz. Wykorzystując różne kanały komunikacji, jesteśmy jed- nak świadomi, że jedno pozostaje nie- zmienne: klient oczekuje pięknych pro- duktów w dobrych cenach. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, codzien- nie na stronie Westwing prezentujemy 1.000 nowych, wyselekcjonowanych przez stylistki przedmiotów. Jakie są plany dalszego rozwoju firmy w Polsce i na innych rynkach świata? Planujemy zaprezentować klientom nowe marki oraz przedstawić zagra- nicznych i polskich designerów, których jeszcze u nas nie było. W tym roku szy- kujemy dla naszych użytkowników wiele niespodzianek. Dużą wagę przykładamy także do pięknej prezentacji produktów na stronie oraz do dzielenia się inspirują- cymi aranżacjami. Wiemy, jak ważną rolę odgrywa komfort korzystania z urządzeń mobilnych przy zakupach. Już ponad 35% klientów Westwing używa dedykowanej aplikacji mobilnej, dlatego będziemy kon- tynuować prace nad jej udoskonalaniem. Naszym priorytetem jest jednak to, by móc zaoferować użytkownikom najlepsze możliwe ceny za wyjątkowe, niedostępne nigdzie indziej produkty. Dziękuję za rozmowę.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=