Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

branĝa X targi 106 BIZNES meble.pl [ luty 2019 Wieczny optymizm „IMM Cologne” Każdego roku w połowie stycznia, targi„IMM Cologne”otwierają listę najważniejszych imprez wystawienniczych na świecie. Nad Renempojawiają się wystawcy i zwiedzający ze wszystkich kontynentów, aby porozmawiać o interesach, ale też wysondować panujące na rynku nastroje. W styczniu 2011 r. w Kolonii powiało optymizmem. Targo- we statystyki nie były jednak w stanie oddać pozytywnej atmosfery, jaka towarzyszyła kolońskiej impre- zie. Organizatorzy odnotowali wzrost ogólnej liczby zwiedzających o 38% w porównaniu do targów z 2010 r. To były zdecydowanie najlepsze targi meblowe, jakie mieliśmy w ciągu ostatnich 10 lat: więcej zwiedzających, więcej podpisanych kontraktów i wspaniałe nastroje – podsumował Dirk-Uwe Klaas, CEO Związku Niemieckiego Przemysłu Meblarskiego. Źródeł sukcesu „IMM Cologne 2012”, połączonych z „LivingInteriors”, należy szukać między innymi w licznych i zróż- nicowanych działaniach Koelnmesse, ukierun- kowanych nie tylko na krajowych i międzyna- rodowych kupców, ale też na indywidualnych konsumentów. W 2012 r. do metropolii nad Re- nem przybyło łącznie 115 tys. odwiedzających. Po pierwsze, było znacznie więcej zainteresowa- Targi„IMM Cologne 2012”były jednocześnie pierwszymi dla firmy Sits. Koncepcja stoiska firmyTon w 2012 r. została stworzona przez słowackiego projektanta Michala Riabica.Wieszak„Tee”zaprojektowany przez Jana Padrnosa i krzesło„002”projektu Jaroslava Jurica zostały wyróżnione w konkursie„Interior Innovation Award 2012”. W 2014 r. po raz pierwszy na targach Kolonii pojawiła się marka Zieta Prozessdesign.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=