Miesięcznik "BIZNES meble.pl" luty 2019

PIOTR KRZANOWSKI prezes ZarzÈdu spóïki Abra Trudno obecnie przewidywaÊ, czy 2011br. przyniesie branĝy dïugotrwaïe oĝywienie. Nastroje konsumenckie sÈ nie najgorsze, moĝna powie- dzieÊ nawet, ĝe na tle innych krajów europejskich bardzo dobre, abto pozytywnie wpïy- wa na decyzje zakupowe. Grudzieñ 2010 KRZYSZTOF PIÓRO prezes ZarzÈdu ğrmy Gamet Dobry menedĝer powinien Ăwiadomie wchodziÊ wbrolÚ coacha, który nie tylko dba objakoĂÊ produktu ibrozwój sprzedaĝy, ale teĝ rozszerza kulturÚ rozumnego zarzÈdza- nia pieniÚdzmi. To jest bar- dzo duĝa wartoĂÊ, zarówno na poziomie publicznym, jak teĝ wbĝyciu prywatnym. Luty 2011 JACEK PACIUCH dyrektor katowickiego salonu Agata Meble Nie wspóïpracujemy zbğr- mami najtañszymi. Szukamy sprawdzonych ibpewnych partnerów. CzÚsto zasiÚgamy informacji obpotencjalnych dostawcach –bzarówno na rynkach zachodnioeuropej- skich, jak równieĝ na rynku amerykañskim. Styczeñ 2011 KAZIMIERZ KIREJCZYK prezes ZarzÈdu ğrmy doradczej REAS PrzyszïoĂÊ rynku mieszka- niowego wbkolejnym roku wydaje siÚ doĂÊ mglista, choÊ jego fundamenty: stan zasobów mieszkaniowych ibczynniki demograğczne po- zwalajÈ nadal wierzyÊ wbjego rozwój wbokresie kolejnej dekady. Marzec 2011 KRZYSZTOF RYBI”SKI profesor ibrektor Wyĝszej Szkoïy Ekonomiczno- -Informatycznej wbWarszawie Polska juĝ nie jest „zielonÈ wyspÈ”, inne kraje równieĝ odnotowujÈ solidny wzrost gospodarczy. Rok 2011 ib2012 bÚdÈ dobre, bo na te lata przypada szczyt wydat- kowania Ărodków unijnych. Wyzwaniem dla Polski mogÈ byÊ lata 2013-2014. Luty 2011 SEAN HASSETT COO Grupy IMS BÚdÚ bardzo zaskoczony, jeĂli nasi konkurenci nie podniosÈ wbnajbliĝszym czasie cen. Moĝe nawet juĝ to zrobili. JeĂli nie, na pewno to planujÈ. Moim zdaniem podwyĝki cen mebli sÈ wbobecnej sytuacji po prostu nieuniknione. Marzec 2011 JAN SZYNAKA prezes Grupy Meblowej Szynaka WbwiÚkszoĂci ğrm zmiana cen bÚdzie nieunikniona, gdyĝ wpïyw na to ma wiele czynników zwiÈzanych zbdziaïalnoĂciÈ produkcyjnÈ. Naleĝy jednak uĝyÊ takich sposobów, aby byïy one jak najmniej odczuwalne, nie dotykaïy mocno klienta, by byïy –bobile to moĝliwe –brozïoĝone wbczasie. Luty 2011 TADEUSZ REKIEL prezes ZarzÈdu ğrmy Otex wbLublinie NajwiÚkszy wzrost sprzedaĝy zanotowaliĂmy wbniĝszych póïkach cenowych, ale gïównie dotyczy to mebli skrzyniowych. Sprzedaĝ mebli wypoczynkowych skórzanych pozostawaïa wb2010br. na poziomie 2009br. Bardzo interesujÈca jest dynamika sprzedaĝy wbmeblach skrzy- niowych drewnianych. Marzec 2011 wywiad X branĝa luty 2019 [ BIZNES meble.pl 51

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=