Miesięcznik "BIZNES meble.pl" sierpień 2020

64 branża w 10 odsłonach P o tegorocznych targach meblo- wych w Poznaniu,Helmut Merkel, redaktor naczelny niemieckie- go magazynu „Möbelmarkt” powiedział: Oglądając prezentacje mniejszych i śred- nich wystawców na targach „Meble Pol- ska” w Poznaniu zdałem sobie sprawę, że polski przemysł meblarski wciąż ma duży potencjał. Jeśli firmy te dokładnie przestu- diują potrzeby rynków międzynarodowych, przyczynią się do dalszego sukcesu w pol- skim eksporcie mebli . Powell Slaughter, se- nior redaktor „Furniture Today” ze Stanów Zjednoczonych mówił: Polscy producenci mają realną szansę w Ameryce Północnej, a jeśli uda im się usprawnić łańcuch dostaw przez Atlantyk, ich doświadczenie w obsłu- dze istniejących rynków eksportowych przy- niesie im korzyści . Z kolei Nesip Uzun wy- dawca tureckiego „Furniturk” był zdania, że polski przemysł meblarski jest w bardzo dobrym momencie pod względem wzor- nictwa, produkcji i rynku. Targi wciąż pozostają jednym z naj- chętniej wykorzystywanych narzędzi pro- mocyjnych branży. Nie tylko te zagra- niczne, na których polskie firmy prezentują się na autorskich sto- iskach, ale też krajowe, jak „Me- ble Polska”, „Warsaw Home”, W promocji polskiej branży meblarskiej najbardziej skuteczna okazuje się strategia małych kroków prowadzących do rozpoznawalności marki na rynkach zagranicznych. W ciągu 10 lat na tej drodze nie brakowało gorących dyskusji o skuteczności wsparcia systemowego. Jak nas widzą? Tekst: Diana Nachiło Budowa silnych, konkurencyjnychmarek opartych na innowacji i designie to druga, bardzo wymagająca i kosztowna droga. Do tego potrzebna jest większa, zorganizowana i długofalowa pomoc państwa. Konkretny, opracowany na lata plan promocji polskichmarek, projektantów i produktów. Ryszard Balcerkiewicz, prezes firmy Noti. kwiecień 2015. ↑ ↑ W 2017 roku Toptextil został zaproszony do współtworzenia designerskiego wydarzenia roku, jakim jest Forum Trendów odbywające się w ramach targów „Heimtextil”. Kolekcje Toptextil zagościły wśród najbardziej obiecujących rozwiązań projektowych i dekoracyjnych sezonu. czy nieodżałowane przez niektórych MTM w Ostródzie. W 2010 roku pisaliśmy, że tar- gi w Ostródzie, odbywające się wówczas od 16 lat, cieszą się w branży opinią tar- gów, które mogą pochwalić się najgrub- szym w kraju portfelem zawieranych kon- traktów. Po raz pierwszy targi odbyły się wówczas pod patronatem Polskiej Agen- cji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. W długofalowym planie, ideą była budowa centrum „Arena-Ostróda”. Atuty równiemocne, cowsparcie? W pierwszym wydaniu nasze- go miesięcznika opublikowaliśmy wywiad z Wojciechem Gątkiewi- czem, ówczesnym prezesem Zarzą- du i dyrektorem regionu Europa Wschodnia grupy Pfleiderer Grajewo, który na pyta- nie: jak wygląda sytu- acja polskiej bran- ży meblarskiej

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=