Miesięcznik "BIZNES meble.pl" wrzesień 2018

produkt X salonowe inspiracje 120 BIZNES meble.pl [ wrzesieñ 2018 Fotel i szezlong z luksusowej kolekcji„Jill”Edward vanVliet zaprojektował specjalnie dla holenderskiej marski Leolux. Pre- mierowy pokaz przed międzyna- rodową publicznością odbył się w br. w Mediolanie. Fot. Zebra Fotostudio’s. „Panorama” ma na celu stworzenie domowego krajo- brazu, który jest kształtowany według indywidualnych wymagań – wyjaśnia projektant sofy dla marki Bonaldo, Fabrice Berrux. – Geometryczny kształt jest zachętą do zestawiania różnych elementów, aby zmienić salon w najcieplejszą i najbardziej przyjazną przestrzeń. „Panorama” została zaprojektowana specjalnie do tworzenia przestrzeni wspólnych – wysp komfortu. Fot. Paolo Golumelli. „Cara”to fotel, który Philippe Starck zaprojektował dla marki Kartell w duecie z Sergio Schito.Wyróżnia go wykonane z po- duszki siedzisko, dostępne w różnych tkaninach i kolorach. Fot. Simona Pesarini. Kiedy myślimy o fotelu, zawsze myślimy o czymś ekstra, czymś więk- szym, gdzie jest więcej wszystkiego. W każdym sensie. „Cara” pokazuje, że immniej robimy i immniej mamy, tym lepiej się czujemy – Philippe Starck. Fot. James Bort. Gdy projekto- wanie rzuca wyzwanie modzie, to po- wstaje taki projekt, jak „Hard Dress”, który Piero Lissoni stworzył dla marki Cappellini. Designer przywrócił siłę wyrazu siedzisku, podkreślając geometryczny profil z widocznym dwukierunkowym zamkiem błyskawicznym, który stał się główną ozdobą. Podczas podróży przez naj- odważniejsze stroje z przeszłości,„Hard Dress”ląduje w atmosferze starożytnych Chin i jest prezentowany w wersji retro w czerwonej lub niebieskiej tkaninie z haftów wschodnich, typowych dla zbroi cesarskich strażników z epoki Ming. Fotele i pufy„Harbor”marki B&B Italia, które odniosły sukces w ub.r., zostały wzbogacone o nową, równie współczesną i falistą sofą. Zarówno w tkaninie, jak i w skórze ma widoczny metalowy zamek z tyłu oparcia, który występuje jako element dekoracyjny, a także pozwala na zdjęcie pokrowca. To prawda, że B&B Italia to marka, któ- ra tworzy rzeźby w poliuretanie. Nazwa „Harbor” (port, przystań – przyp. red.) pochodzi od poczucia, że ma się dokąd wracać. Chciałem również, by siedzenie na sofie dawało wrażenie przytulności i owinięcia tapicerki wokół ciała użytkownika – Naoto Fukasawa.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=