Miesięcznik "BIZNES meble.pl" wrzesień 2018

salonowe inspiracje X produkt wrzesieñ 2018 [ BIZNES meble.pl 121 W kolekcji„Suave”, którą dla hiszpańskiej markiVondom zaprojektował MarcelWanders, znajdują się sofy modułowe, pufy w pięciu różnych rozmiarach i stylowe donice, dostępne w trzech różnych rozmiarach. Nowe tekstury i delikatne tkaniny odzwierciedlają zmysłowość i poetyckość stylu holenderskiego designera.„Suave” to wynik pięcioletniej współpracy pomiędzy studiem projektowym MarcelaWandersa a hiszpańską firmą Vondom.Ta kooperacja odgrywa kluczową rolę w rozwoju markiVondom, uruchamiając pierwszą kolekcję w historii firmy, która łączy nowe materiały i tekstury, by dostarczyć odbiorcom wyrafinowanych doznań. Przede wszystkim jednak„Suave”zaciera granice pomiędzy meblami we- wnątrz i na zewnątrz, osiągając wyższy poziom miękkości, komfortu i relaksu. Przekształcam przestrzenie w prawdziwe oazy, których unikalnym celem jest przyciąganie ludzi do siebie i świętowanie życia – Marcel Wanders. Nipa Doshi i Jonathan Levien ze studia Doshi Levien. Fot. George Powell „Casa Modernista”marki Moroso – pomimo swoich korzeni i odniesień w obrębie modernizmu – wyróżnia się ambitną próbą zintegrowania dzieła duetu Doshi Levien z racjonalnością geometrycznego kształtu. Poduszki tracąc sztywność, sprawiły, że siedzenie stało się głębsze, a linie mebla miękkie. Fotel„Feltri”, wykonany w całości z grubego wełnianego filcu, Gaetano Pesce zaprojektował dla marki Cassina ponad 30 lat temu, dokładnie w 1987 r.W dolnej części filc jest impregnowany żywicą termoutwardzalną, aby zapewnić sztywność i odporność. Siedzisko powstało dzięki specjalnie opatentowanej technice.„Feltri”to hybrydowy wzór, który pozwala na łączenie sztuki i funkcji. Desenie, materiały, podziały kolorystyczne i funkcjonalne stoiska powstały pod wpływem inspiracji pracami malarskimi i realizacjami w przestrzeni publicznej amerykańskiej artystki Sary Morris. Jej znaczącą współpracę z Maharam – amerykańską marką tkanin tapicerskich bardzo ściśle związa- ną ze światem wzornictwa, Comforty przywołało i zintegrowało w projekcie tegorocznej ekspozycji w Mediolanie. Premiery wyrażały podejście do wzornictwa polskiej marki, która stara się wychwycić wpływ dziedzictwa modernistycznego i sztuk wizualnych XX i XXI w. Fot. ErnestWińczyk.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODEyNDg=