Od redakcji |
6 |
F E L I E T O N Y |
8 |
Rząd wyprowadzić, czyli sprzedaż, a nie restrukturyzacja |
8 |
Coś lepszego niż dotacje |
10 |
R A P O R T |
12 |
Zrobieni na… zielono? Między protestami górników i podwyżkami cen energii trudno znaleźć jasne i stabilne podstawy do długoterminowych szacunków kosztów produkcji mebli. |
12 |
B R A N Ż A |
18 |
Wiadomości |
18 |
Seryjni koneserzy – żyją by kupować |
24 |
Musimy się rozwijać wspólnie z salonami - rozmowa z Danielem Mzykiem – prezesem Zarządu, Tomkiem Rygalikiem – dyrektorem kreatywnym i Marcinem Depą – dyrektorem handlowym w firmie Paged. |
28 |
Wielokanałowość branżową słabością. Raport Grupy Unity z badania poziomu wielokanałowości w wybranych branżach pokazał, że branża meblarska wypada pod tym względem najsłabiej. |
34 |
Chcemy jak najwięcej czasu poświęcać klientom - rozmowa z Maikiem Wiesegartem, dyrektorem marketingu IMS Group. |
38 |
Subiektywny przewodnik po branży meblarskiej |
44 |
W branży jest dużo do zrobienia - rozmowa z Piotrem Domańskim, dyrektorem ds. technologii w firmie Akademia Technologii oraz właścicielem firmy Consultingowej AT Piotr Domański. |
48 |
To będzie lepszy rok |
54 |
Pomagamy budować idee |
58 |
Branża deweloperska z rekordami |
62 |
D E S I G N |
66 |
Materialiści nowej ery. Edward Barber i Jay Osgerby to duet projektowy znany przede wszystkim ze współpracy z takimi markami meblowymi, jak Vitra czy Knoll. |
66 |
Iść dalej |
74 |
Trendy |
78 |
Nowości |
80 |
P R O D U K T - meble do przestrzeni outdoor |
82 |
Co w trawie piszczy? |
82 |
Odporne na każdą pogodę |
90 |
T E C H N O L O G I E - personalizacja produkcji |
98 |
Wyścig z czasem. Polscy producenci będą konkurencyjni tylko wtedy, gdy wykażą się elastycznością, czyli przygotują na wiele wariantów wytwarzania mebli. |
98 |
Produkcja małoseryjna i jednostkowa to już standard |
104 |
Projektować każdy może |
108 |
Studnia pomysłów bez dna. Druk cyfrowy jest w przemyśle meblarskim coraz powszechniejszy – stosują go producenci laminatów, papierów dekoracyjnych, obrzeży, frontów, blatów i szkła. |
112 |
C H I L L O U T |
120 |
Przepis na sukces. Według Business Insider 40% młodych przedsiębiorstw ponosi porażkę dlatego, że tworzy produkty i usługi, które nie są dostosowane do rzeczywistych potrzeb użytkowników. |
120 |
Bydgoskie Meble dla bydgoskich czworaczków |
122 |
Felietony |
124 |