Background Image
Table of Contents Table of Contents
BIZNES meble.pl luty 2015 Next Page
Basic version Information
Show Menu
BIZNES meble.pl luty 2015 Next Page

 




Od redakcji
6

F E L I E T O N Y
8

Rząd wyprowadzić, czyli sprzedaż, a nie restrukturyzacja
8

Coś lepszego niż dotacje
10

R A P O R T
12

Zrobieni na… zielono? Między protestami górników i podwyżkami cen energii trudno znaleźć jasne i stabilne podstawy do długoterminowych szacunków kosztów produkcji mebli.
12

B R A N Ż A
18

Wiadomości
18

Seryjni koneserzy – żyją by kupować
24

Musimy się rozwijać wspólnie z salonami - rozmowa z Danielem Mzykiem – prezesem Zarządu, Tomkiem Rygalikiem – dyrektorem kreatywnym i Marcinem Depą – dyrektorem handlowym w firmie Paged.
28

Wielokanałowość branżową słabością. Raport Grupy Unity z badania poziomu wielokanałowości w wybranych branżach pokazał, że branża meblarska wypada pod tym względem najsłabiej.
34

Chcemy jak najwięcej czasu poświęcać klientom - rozmowa z Maikiem Wiesegartem, dyrektorem marketingu IMS Group.
38

Subiektywny przewodnik po branży meblarskiej
44

W branży jest dużo do zrobienia - rozmowa z Piotrem Domańskim, dyrektorem ds. technologii w firmie Akademia Technologii oraz właścicielem firmy Consultingowej AT Piotr Domański.
48

To będzie lepszy rok
54

Pomagamy budować idee
58

Branża deweloperska z rekordami
62

D E S I G N
66

Materialiści nowej ery. Edward Barber i Jay Osgerby to duet projektowy znany przede wszystkim ze współpracy z takimi markami meblowymi, jak Vitra czy Knoll.
66

Iść dalej
74

Trendy
78

Nowości
80

P R O D U K T - meble do przestrzeni outdoor
82

Co w trawie piszczy?
82

Odporne na każdą pogodę
90

T E C H N O L O G I E - personalizacja produkcji
98

Wyścig z czasem. Polscy producenci będą konkurencyjni tylko wtedy, gdy wykażą się elastycznością, czyli przygotują na wiele wariantów wytwarzania mebli.
98

Produkcja małoseryjna i jednostkowa to już standard
104

Projektować każdy może
108

Studnia pomysłów bez dna. Druk cyfrowy jest w przemyśle meblarskim coraz powszechniejszy – stosują go producenci laminatów, papierów dekoracyjnych, obrzeży, frontów, blatów i szkła.
112

C H I L L O U T
120

Przepis na sukces. Według Business Insider 40% młodych przedsiębiorstw ponosi porażkę dlatego, że tworzy produkty i usługi, które nie są dostosowane do rzeczywistych potrzeb użytkowników.
120

Bydgoskie Meble dla bydgoskich czworaczków
122

Felietony
124