Background Image
Table of Contents Table of Contents
Previous Page  4 / 128 Next Page
Basic version Information
Show Menu
Previous Page 4 / 128 Next Page
Page Background

MiesiÚcznik branĝowy

grupy meble.pl

ISSN 2082-6338

nr 2/2015 (52)

Wydawca:

Wydawnictwo

meble.pl sp. z o.o.

ul. Hetmañska 40 lok. 108

15-727 Biaïystok

tel. +48 85 653 79 65

fax +48 85 651 35 13

www.wydawnictwo.meble.pl wydawnictwo@meble.pl

Prezes ZarzÈdu

Redaktor naczelny:

Marek Hryniewicki

tel. +48 533 340 140

m.hryniewicki@meble.pl

Redaguje zespóï:

Diana Nachiïo

tel. +48 533 340 240

d.nachilo@meble.pl

Anna ¿amojda

tel. +48 533 340 440

a.zamojda@meble.pl

Anna Szypulska

tel. +48 533 340 940

a.szypulska@meble.pl

ZdjÚcia:

Tomasz Markowski

Skïad:

Piotr Urbañski

Reklama:

Urszula Ditrych

tel +48 533 340 840

u.ditrych@meble.pl

Katarzyna Romanowska

tel. +48 533 341 040

k.romanowska@meble.pl

Kinga Antonowicz

+48 533 340 740

k.antonowicz@meble.pl

Redakcja nie zwraca ma-

teriaïów nie zamówionych

i zastrzega sobie prawo do

dokonywania w nich skró-

tów. Redakcja nie ponosi

odpowiedzialnoĂci za treĂÊ

zamieszczanych reklam.

ZdjÚcie na okïadce:

Daniel Mzyk –bprezes

ZarzÈdu, Tomek Rygalik

–bdyrektor kreatywny

ibMarcin Depa –bdyrektor

handlowy wbğrmie Paged.

Fot. Ernest Wiñczyk.

DESIGN 66. Materialiści nowej ery Edward Barber ibJay Osgerby to duet projektowy znany przede wszystkim ze wspóïpracy zbtakimi markami meblo- wymi, jak Vitra czy Knoll. 74. Iść dalej 78. Trendy 80. Nowości PRODUKT 82. Co w trawie piszczy? Przygotowania do nowego sezonu wbsegmencie mebli dedykowanych do przestrzeni outdoor trwajÈ wbnajlepsze. 90. Odporne na każdą pogodę Materiaïy, zbktórych produkuje siÚ meble do przestrzeni outdoor sÈ naprawdÚ wyjÈtkowe… TECHNOLOGIE 98. Wyścig z czasem Polscy producenci bÚdÈ konkuren- cyjni tylko wtedy, gdy wykaĝÈ siÚ ela- stycznoĂciÈ, czyli przygotujÈ na wiele wariantów wytwarzania mebli. 104. Produkcja małoseryjna i jednostkowa to już standard Nawet wbduĝych ğrmach spotykamy siÚ coraz czÚĂciej zbseriami na pozio- mie 30-50 takich samych elementów meblowych. 108. Projektować każdy może 112. Studnia pomysłów bez dna Druk cyfrowy jest wbprzemyĂle meblarskim coraz powszechniejszy –bstosujÈ go producenci laminatów, papierów dekoracyjnych, obrzeĝy, frontów, blatów ibszkïa. CHILLOUT 120. Przepis na sukces Wedïug Business Insider 40% mïo- dych przedsiÚbiorstw ponosi poraĝkÚ dlatego, ĝe tworzy produkty ibusïugi, które nie sÈ dostosowane do rzeczy- wistych potrzeb uĝytkowników. 122. Bydgoskie Meble dla bydgoskich czworaczków Marka Bydgoskie Meble sprawiïa ĂwiÈteczny prezent czworaczkom zbBydgoszczy, które przyszïy na Ăwiat 31 lipca 2014 r. 124. Felietony 74 INTERESUJE GO WY’kCZNIE DESIGN, KTÓRY DZIA’A. JAN GODLEWSKI MY¥LI PRAKTYCZNIE IbPROJEKTUJE RZECZY FUNKCJONALNE. SKUTECZNEGO WPROWADZANIA IDEI Wb¿YCIE UCZY TE¿ SWOICH STUDENTÓW.

spis treĂci

58 4 BIZNES meble.pl [ luty 2015 Rozmowa zbChrisem Nicolaes, dyrektorem generalnym ğrmy Lectra

na region Europy ¥rodkowo-

-Wschodniej.

90 98